سنگدوینی اعلام کرد:

سال گذشته 200 میلیون مترمکعب گاز در جایگاههای CNG گلستان مصرف شد

1403-06-26 08:06:41
0
102

مدیرعامل گاز گلستان حجم مصرف گاز جایگاههای CNG استان را در سال گذشته بیش از 200 میلیون متر مکعب اعلام کرد.

 

به گزارش کلاله خبر،رمضانعلی سنگدوینی بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از جایگاه های سوخت گاز گرگان افزود: در همین رابطه معادل 200 میلیون  لیتر نیز در مصرف بنزین صرفه جویی شده است که این امر بخشی از  وابستگی کشور به  واردات بنزین را کاهش داده است

 
سنگدوینی گفت: با همت و تلاش کارکنان خدوم شرکت خوشبختانه تاکنون عملیات گاز رسانی به 62 جایگاه انجام شده و درحال سرویس دهی به ناوگان حمل و نقل هستند، ضمن اینکه جایگاه CNG گالیکش نیز در دست اجرا بوده و برابر برنامه تزریق گاز و راه اندازی خواهد شد.
 
وی افزود: با توجه به مقرون به صرفه بودن استفاده از گاز طبیعی و همچنین کاهش آلاینده های زیست محیطی و استقبال خوب مردم برای خرید اتومبیل های گاز سوز،  نیاز چرخه حمل و نقل کشور به گسترش جایگاههای CNG بصورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفت. 
 
سنگدوینی تصریح کرد: در همین راستا شرکت گاز استان گلستان با توجه به رویکرد تبیین شده، روند گازرسانی جایگاههای سی ان جی را در اولویت قرار داده و برابر برنامه توسعه گاز رسانی به جایگاههای CNG را با سرعت هر چه بیشتر در دست اقدام دارد.
 
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه افزود :خوشبختانه در تامین گاز مورد نیاز و پایدار جایگاههای CNG هیچگونه مشکلی وجود ندارد و دارندگان خودروهای گاز سوز می توانند با اطمینان خاطر از این سوخت پاک بهره مند شوند./مهر
 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار