در سمنان برگزار شد:

برگزاری موفق آزمون های بدون کاغذ دانشجویان

1403-08-03 06:08:27
0
8

دانشگاه پیام نور استان سمنان موفق به برگزاری آزمون های بدون کاغذ در این دانشگاه شد.

 

به گزارش کلاله خبر، رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان با بیان اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از 31 اردیبهشت آغاز شد و بر اساس برنامه از پیش تعین شده،22 خرداد ماه امتحانات پایان ترم پیام نوری ها به پایان رسید،اظهار داشت: از نیمسال قبل آزمون الکترونیکی دانشگاه پیام نور در برخی از مراکز دانشگاه پیام نور آغاز شد که در استان نیز مراکز سمنان و دامغان مجری برگزاری این طرح بودند.

وی افزود: آزمون های نیم سال دوم سال تحصیلی 92-91 همراه با تغییرات فراوانی برای دانشجویان و خانواده پیام نور بود که از جمله این تغییرات می توان به برگزاری امتحانات بدون کاغذ در 506 مرکز پیام نور و برگزاری آن لاین این امتحانات در مراکز و واحدهای این دانشگاه اشاره کرد.

همچنین در دانشگاه پیام نور استان نیز کلیه مراکز و واحد های دانشگاه در هر نوبت امتحانی یک آزمون را بدون کاغذ برگزار کردند.

دکتر خیاطیان گفت : در کشور حدود  700هزار نفر در دانشگاه پيام نور، بدون کاغذ آزمون داده‌اند که در استان نیز در هر نوبت امتحانی حدود 220 نفر و در هر روز حدود 1100 نفر و در طول 19 روز امتحانات دانشگاه پیام نور حدود 20900 نفرآزمون به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ در استان سمنان، در 4  مرکز و 5 واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی گفت: در حالت عادی دانشجويان دانشگاه پيام نور نمرات آزمون‌هاي خود را پس از 24 ساعت مي‌توانند در سيستم گلستان مشاهده کنند که از جمله دیگر تغییرات این نیم سال تحصیلی در پیام نور می توان به اعلام نتایج برخی از آزمون قبل از خروج داوطلب از محل امتحان اشاره کرد که خوشحالی و استقبال داوطلبان را در پی داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان تنها ارگانی که این امکان را دارد و از ترم های بعدی بیشتر آزمون ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، از جمله مزایای این شیوه را صرفه جویی در زمان، هزینه های کاغذ و تکثیر برگه های امتحانی دانست.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار