استمرار پروازهای فرودگاه کلاله همچنان یاری مردم را می طلبد

1403-07-28 12:07:36
0
58

به گزارش کلاله خبر،چند ماهی از افتتاح دوباره فرودگاه شهرستان کلاله می گذرد و این فرودگاه هرچند در ابتدا با استقبال مردم روبرو نشد اما با همکاری مسئولین استانی و غیر استانی تا کنون توانسته بعنوان فرودگاه دوم استان گلستان جایگاه خود را حفظ کند.

 

صبح امروز خلیل صادقی رئیس فرودگاه کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت:برای حفظ و استمرار پروازهای این فرودگاه تاکنون بهمراه فرمانداران و شوراهای شهر،شهرستان های ذیگر استان جلساتی داشته ایم و این مسئولین به ما این قول را دادند که در زمینه تبلیغات وسیع همکاری لازم را با شهرستان کلاله داشته باشند. وتا چند هفته گذشته استقبال مردم شهرستان گنبد از پروازها بسیار خوب بود و این حاکی از این است که مسئولین این شهرستان در  زمینه تبلیغات همکاری لازم را داشته اند.

وی افزود: اما در هفته گذشته استقبال مردم آنچنان که باید باشد نبود و اگراین عدم استقبال مردم ادامه داشته باشد شاید شاهد تعطیلی دوباره این فرودگاه باشیم.وی خاطر نشان کرد: استمرار و ادامه این پروازها باعث ترقی و پیشرفت این منطقه و شهرهای اطراف شهرستان کلاله خواهد شد و این ادامه پروازها،استقبال مناسب و شایسته مردم کلاله و مردم شهرهای حومه کلاله را می طلبد.

اسماعیل تاجی معاون فرماندار کلاله نیز در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: استقبال مردم در چند ماه اخیر خوب بود و در زمینه تبلیغات در صدا وسیما در جلسه ای که با شهرداران شهرهای استان در کلاله تشکیل دادیم مصوب شد شهرداران این شهرها بخشی از هزینه تبلیغات پروازهای فرودگاه کلاله را در صدا و سیما پرداخت کنند که برخی از این مسئولین به وعده های خود عمل کردند و برخی تاکنون مبادرت بعمل آورده اند.

جدول زمانی و مسیر های حرکت این پروازها در جدول زیر قابل مشاهده است:

مسیر پرواز

ساعات پرواز

روزهای پرواز

تهران-کلاله

12/30

سه شنبه

کلاله-تهران

14/25

تهران- کلاله

11/30

جمعه

کلاله-تهران

13/25

قیمت هر بلیط به ازای هر نفر104800 تومان است.

شماره های تماس فرودگاه:

تلفن اطلاعات پروازهای فرودگاه کلاله:09118723423- 01744243664-01744243800

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار