سنگدوینی اعلام کرد:

اجرای گازرسانی در 17 روستای مراوه تپه/ برآورد اعتبار 110 میلیاردی پروژه های مهر ماندگار

1403-06-26 08:06:32
0
93

مدیرعامل گاز گلستان گفت: تاکنون دو روستای مراوه تپه از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و گازرسانی تعداد 17 روستا در مرحله اجراست.

 

رمضانعلی سنگدوینی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: در ادامه روند گاز رساني به روستاهاي استان با هدف محرومیت زدائی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز خوشبختانه مراحل انتخاب پیمانکار مجری عملیات گاز رسانی به  14 روستای شهرستان مراوه تپه در دست انجام است.

 
مدير عامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت:با اتمام پروژه بزرگ و صعب العبور گازرسانی به شهر مرزی مراوه تپه به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان که همزمان با سفر اول هیئت دولت به استان با 127 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و لوله گذاری داخلی و هزينه ای بالغ بر 230 ميليارد ریال عملیات اجرائی آن آغاز شده بود و در دهه مبارک فجر سال 89 مورد بهره برداری قرار گرفت خوشبختانه زمينه گاز رساني به تعداد 180 روستا و صنایع مسیر خط نيز فراهم شد که انشاء الله برابر اولویت گاز رسانی خواهند شد.
 
 وی افزود: درسطح استان در مجموع 30 پروژه گازرسانی مهر ماندگار در 9 شهرستان لحاظ شده بود که عملیات اجرای خطوط توزیع و شبکه آن به اتمام رسیده است و اغلب این روستاها در مرحله نصب انشعاب قرار داشته که تعدادی  از روستاهای این مجموعه به اتمام رسیده اند.  
 
مدیر عامل گاز گلستان تصریح کرد: شهرستان گنبد با داشتن 10 پروژه روستایی بیشترین تعداد پروژه گازرسانی مهر ماندگار را به خود اختصاص داد که در حال حاضر حدود 75  درصد انشعاب این روستاها نیز نصب شده است.
 
وی اذعان داشت:عملیات نصب انشعاب گاز 16 پروژه گازرسانی شهرستانهای گرگان،آق قلا ، گمیشان ، مینودشت ، مراوه تپه ، گالیکش و کلاله  نیز به اتمام رسیده و در مرحله اشتراک پذیری قرار دارد. 
 
سنگدوینی افزود: چهار پروژه گازرسانی شهرستان رامیان  نیز در حال نصب انشعاب است که تا کنون  حدود 20 درصد آن اجرا شده است. 
 
وی اظهار داشت: تاکنون در مجموع حدود 90 درصد انشعاب گاز 30 پروژه مهرماندگار نصب شده که انشاء الله با تلاش کارکنان شرکت در آینده نزدیک به 100 درصد خواهد رسید.
 
مدیر عامل گاز گلستان در پایان افزود: برای30 پروژه مذکور اعتباری حدود 110 میلیارد ریال بودجه برآورد شده است.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار