رحمتی با سرماخوردگی مقابل كره بازی میكند

1403-07-02 09:07:16
0
53

سيدمهدي رحمتي دروازه‌بان شماره يك تيم ملي در آستانه بازي با كره جنوبي دچار سرماخوردگي شديد شده است.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از افکار نیوز، سيدمهدي رحمتي دروازه‌بان شماره يك تيم ملي در آستانه بازي با كره جنوبي دچار سرماخوردگي شديد شده است. ۲ روز قبل بود كه خبري درباره رحمتي نوشتيم با اين مضمون كه وي به خاطر سرماخوردگي شديد زير سرم قرارگرفته و از وضعيت جسماني نا مطلوبي برخوردار است.

بعد از انتشار اين خبر در روزهاي اخير هم شايعات مختلفي در مورد بازي كردن يا غيبت او در اين ميدان حساس مطرح شده ولي آخرين اخبار حاكي از آن است كه او مشكلي جدي براي اين بازي ندارد و با وجود سرماخوردگي مقابل كره بازي خواهد كرد. رحمتي چند سالي است كه در چارچوب دروازه تيم ملي كشورمان قرار مي‌گيرد و از تجربه فراواني برخوردار است. حضور او در چارچوب دروازه تيم ملي به نوعي اطمينان بخش است و شايد كروش هم از حضور رحمتي در چارچوب دروازه تيم ملي كشورمان با وجود سرماخوردگي چندان بدش نيايد.

به هرحال مي‌توان با تزريق چند آمپول تقويتي مهدي را به شرايط ايده‌آل مسابقه رساند و از او در اين بازي بزرگ بهره گرفت. رحمتي در چند بازي آخر استقلال موفق عمل كرده و ۳ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته. بسياري اميدوارند كه اين دروازه‌بان بتواند در بازي با كره جنوبي نيز دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار