اخبار انتخاباتی:

آخرین گزارش نمایندگان 6 نامزد ریاست جمهوری از وضعیت رای گیری

1403-08-01 09:08:46
0
58

نماینده نامزدهای ریاست جمهوری در شورای نگهبان آخرین وضعیت نظارت بر انتخابات و گزارش های رسیده را تشریح کردند.

 

بر همین اساس محمدرضا صادق نماینده حسن روحانی گفت: تا کنون مشکل جدی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته و تنها مورد گزارش شده درباره نام آقای روحانی بوده که در برخی مراکز حسن فریدون درج شده است که با پیگیری ها این مشکل نیز برطرف شده است.

وی ادامه داد: همچنین پیگیری های لازم برای این که آرا ماخوذه به نام حسن فریدون به نام آقای حسن روحانی شمارش شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون می توانیم برای نیمی از صندوق های موجود نماینده ناظر داشته باشیم اما به دلیل عدم ساماندهی نیروها نتوانستیم برای این ظرفیت ناظر داشته باشیم و البته برخی از این ناظرها نیز به دلیل تاخیر در صدور کارت ها دیرتر به محل اخذ رای رفتند.

همچنین حسین میرمحمدصادقی نماینده علی اکبر ولایتی نیز گفت: تا کنون موضوع خاصی گزارش نشده است اما باید اسامی نامزدها مکررا اعلام شود تا شایعه انصراف برخی نامزدها تقویت نشود تا مردم در تصمیم گیری دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرد: گزارش هایی که تا کنون به ما رسیده جدی نبوده است.

علیرضا نبید نماینده محمدباقر قالیباف نیز گفت: فضای نظارتی شورای نگهبان بسیار مناسب است و مشکلاتی که ایجاد می شود به خوبی برطرف شده است اما تا کنون گزارش خاصی به ما نرسیده است.

همچنین نماینده سید محمدغرضی نیز تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات بسیار خوب بوده و درصد مشارکت بالا است و شرایط مهندس غرضی در انتخابات نیز مناسب است و برنده اصلی انتخابات مردم هستند.

علی اصغر زارعی نماینده سعید جلیلی در شورای نگهبان گفت: با توجه به این که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان برگزار می شود توقف مردم در مراکز اخذ رای زیاد است و ما شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

وی درباره گزارش های رسیده به شورای نگهبان گفت: گزارش هایی درباره این که عده ای از هواداران نامزدهای دیگر در مراکز اخذ رای تبلیغ و تخلف می کنند به ما رسیده که ما نیز این گزارش را به وزارت کشور منتقل کرده و تذکراتی را داده ایم.

همچنین علی احمدی نماینده محسن رضایی نیز گفت: با توجه به این که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه سیاسی رخ دهد حضور مردم نیز در راستای تحقق سیاسی است. وضعیت نظارت بر انتخابات و عملکرد شورای نگهبان کامل تر از گذشته است و تا کنون گزارش خاصی به ما نرسیده است./خبر آنلاین

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار