در چند ساعت مانده به آغاز آنتخابات:

فرماندار کلاله: همه بسترها برای انجام انتخاباتی باشکوه آماده است

1403-07-28 12:07:28
0
58

در چند ساعت مانده به آغاز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر،توضیحاتی از روند برگزاری انتخابات ارائه نمود.

 

محمد تقی قزلسفلی فرماندار شهرستان کلاله گفت: تمام بسترها برای انجام انتخاباتی با شکوه آماده می باشد و 127 شعبه اخذ رای که 126 شعبه آن ثابت و 1 شعبه سیار می باشد آمادگی لازم را برای اخذ رای از مردم محترم شهرستان کلاله دارا هستند.

وی افزود: اعضای شعب اخذ رای،کاربران رایانه ای ، ناظران، اعضای شورای نگهبان، بازرسان ،محافظان و دستگاهای امنیتی و انتظامی وظیفه برگزاری یک انتخابات بزرگ،سالم، بی طرفانه و مطمئن را برعهده دارند.

قزلسفلی خاطرنشان کرد: انتخابات فردا از ساعت 8 صبح در کلیه شعب اخذ رای شهرستان آغاز می شود و بمدت 10 ساعت ادامه دارد و در صورت استقبال باشکوه مردم با دستور وزیر کشور تمدید می شود.فرماندار گفت: شمارش آرا بلافاصله توسط اعضای شعب اخذ رای و با نظارت کامل ناظرین انجام خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بحول و قوه الهی حضور مردم باشکوه خواهد بود و مردم شهرستان کلاله با حضور خود ثابت می کنند همواره پیرو و فرمانپذیر ولی فقیه و امام شهدا هستند و با حضور همه جانبه خود دشمنان اسلام را مایوس و خوار می گردانند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار