اخبار انتخاباتی:

آخرین آرایش سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

1403-08-01 09:08:33
0
58

با کنار رفتن عارف و حداد عادل رقابت 8 ضلعی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شش ضلعی شد.

 

رسالت نوشت:تلاش‌های گسترده‌ای شب چهارشنبه و روز چهارشنبه صورت گرفت تا اصولگرایان با یک نامزد درآخرین دقایق رقابت‌های دور یازدهم ظاهر شوند اما این تلاش‌ها ثمر نداد. کسانی که این تلاش‌ها را آغاز کرده‌اند از رسیدن به نتیجه ناامید نیستند و معتقدند تا ساعات پایانی که فرصت برای انصراف هست حتما دو نفر از اصولگرایان به نفع نامزد اصلح و مقبول کنار خواهند رفت. آقایان قالیباف، روحانی، ولایتی، جلیلی، رضایی و غرضی اضلاع اصلی رقابت دوره یازدهم را تشکیل می‌دهند.
لذا سه اصولگرا، یک اصلاح طلب و دو مستقل خود را در معرض رای مردم قرار داده‌اند تا ان‌شاءالله حماسه سیاسی عظیم ملت که 10 روز پیش شروع شده روز جمعه در اوج قرار گیرد.
سر و صدای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری باعث شده انتخابات شوراها در حاشیه قرار گیرد اما نامزدها و گروه‌ها و احزاب حامی از تلاش گسترده در این باب فروگذار نکردند و با نشاط و اشتیاق اوراق تبلیغاتی خود را تا آ‌خرین ساعات پایانی روز چهارشنبه در شهرها و روستاها توزیع نمودند.فهرست جبهه پیروان خط امام و رهبری با شعار انتخاب خوب و زندگی خوب با سرلیستی عباس شیبانی و حسن غفوری‌فرد و حجت‌الاسلام ناصحی از جمله لیست‌های مطرح انتخابات شوراها در تهران است.جبهه پایداری با شعار تهران شهر امید، عدالت و پیشرفت لیستی 31 نفره ارائه کرده است و چمران و تقی‌پور را سرلیست قرار داده است. ائتلاف مدیران جهادی که به شهرداری تهران منسوب است با سرلیستی چمران و طلایی فهرست خود را سامان داده است. هواداران دولت نیز با شعار «در امتداد مهر» پا به عرصه رقابت نهاده و شیخ‌الاسلامی را به عنوان سرلیستی خود معرفی کرده‌اند. اصلاح‌طلبان نیز با لیستی 31 نفره با سرلیستی احمد مسجدجامعی پا به عرصه رقابت نهاده‌اند./خبر آنلاین

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار