اخبار انتخاباتی:

نکاتی که کاندیداهای شهر کلاله به آنها توجه نکردند

1403-07-28 12:07:39
0
61

کلاله خبر،درایام تبلیغات شوراهای شهر،کاندیداهای محترم برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در جای جای شهر اثرات تبلیغات خود را برجای گذاشتند.

 

در این چند روزی که گذشت در شهر کلاله شاهد تحولات سیاسی فراوانی بودیم،از یک سو تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از سوی دیگر شاهد تبلیغات انتخابات شوراهای شهر بودیم.اما در این میان کاندیداهای محترم به بعضی از آداب و مقررات انتخاباتی توجه نکردند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

علی رغم هشدارهای شهرداری کلاله درخصوص حفظ زیبایی شهر، برخی از اعضای ستادها با چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر دیوارهای شهرزیبایی شهر را برهم زدنند.

بعضی کاندیداها خط مشی خود را، راه امام راحل(ه) و رهبری اعلام کردند و در پوسترهای خود از عکس امام خمینی(ره) و رهبری استفاده نمودند.آیا شان و منزلت امام خمینی(ره) و رهبری در این حد است که شما کاندیدای بی ملاحضه عکس این دو مقام محترم را در پوستر خود استفاده کنید و بعد این عکس ها از زیر دست و پای مردم جمع آوری شود؟خودتان قضاوت کنید.!

کاندیداهای محترم به این توجه نداشتند که اصناف شهر برای کسب رزق و روزی فروشگاه باز می کنند و با تبلیغات خویش نباید مانع کسب درآمد آنها شوند. در برخی موارد دیده شده که شیشه مغازه ای مملو از پوسترهای تبلیغات گردیده بطوریکه درون مغازه قابل دیدن نبود.با برخی از این مغازه داران گفتگو کردیم و آنها در پاسخ پرسش ما گفتند: ما راضی به این کار نبودیم اما باتوجه به آشناییت افراد تو رودربایستی گیر کردیم و پوسترهای آنها را نصب نمودیم.کاندیداهای محترم تبلیغات راه ها و روش های خود را دارد و نباید برای رسیدن به اهداف خود باعث ناراحتی دیگران شوید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار