قاسم حسینی:

45 درصد از اعضای هیئتهای بازرسی و نظارت از ایثارگران هستند

1403-07-28 12:07:28
0
57

قاسم حسینی دبیر ستادانتخابات استانداری گلستان در جلسه عصر دیروز فرمانداری کلاله گفت: بر اساس جدود زمانبندی اولین گام هیئت اجرایی است که در مدت قانونی انجام شده است و 70 درصد افراد هیئت بازرسی و نظارت را افراد باتجربه تشکیل می دهند.

 

به گزارش کلاله خبر،وی افزود: ساختار اجرایی از بخش های مهم انتخابات است، همچنین مردم و کسانیکه رای می دهند و نظام های انتخاباتی از قوانین و مقرارتی تبعیت می کنند.

 
قاسم حسینی ادامه داد: بر اساس جدود زمانبندی اولین گام هیئت اجرایی است که در مدت قانونی انجام شده است و 70 درصد افراد هیئت بازرسی و نظارت را افراد باتجربه تشکیل می دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: 45 درصد از اعضای هیئتهای بازرسی و نظارت نیز از ایثارگران هستند.
 
دبیر ستاد انتخابات گلستان، شمار داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراها در استان را هشت هزار و 533 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هفت هزار و 599 نفر مرد هستند.
رجبی:24 خردادماه با حضور حماسی مردم تبدیل به عید می شود
عبدالکریم رجبی صبح یکشنبه در نشست مسئولان کلاله در فرمانداری این شهرستان افزود: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و مردمساری است و اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد.
 
وی اظهار داشت: همه زیرساختهای برگزاری انتخابات آماده است، 24 خردادماه را با حضور حماسی به عید تبدیل می کنیم.
 
وی گفت: صرفنظر از اینکه چه کسی رئیس جمهور می شود باید به کسی رای دهیم که شاخص هایی چون مردمی، ساده زیستی، ایستادگی برابر استکبار و تدبیر را داشته باشد.
 
رجبی گفت: انشاء الله رئیس جمهور آینده مردمی باشد تا نسبت به محرومیت زدایی اقدام کند.
 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار