در حشور استاندار گلستان،

فرماندار کلاله: 127 شعبه رای گیری در شهرستان کلاله بکارگیری می شود

1403-07-28 12:07:21
0
56

عصر امروز محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در حضور جواد قناعت استاندار گلستان گفت: در شهرستان کلاله 127 شعبه رای گیری در نظر گرفته شده که از این بین 126 شعبه ثابت و 1 شعبه سیار می باشد.

 

وی افزود: پس انجام ثبت نام از کاندیداها 857 نفر ازکاندیداهای شورای شهر و روستای شهرستان کلاله تائید شدند و برخی از این تائید شدگان انصراف دادند.

قزلسفلی گفت: برای اجرای انتخابات صحیح و بی طرفانه حاضریم، و برای اینکار 353 نفر ناظر اصلی و 230 نفر ناظر علی البدل در نظر گرفته ایم و از تاریخ 17 اردیبهشت سال جاری تمامی هیئت های اجرایی و کمیته های پشتیبانی انتخابات را مشخص و تعیین کرده ایم.

وی در پایان عرایض خویش خاطرنشان کرد: در زمینه تشویق و ترغیب مردم برای شرکت پرشور در انتخابات همایش ها و نشست های گوناگونی در سطح شهرستان کلاله برگزار شده است.

 

جواد قناعت در سخنرانی خویش گفت: در حال حاضر در شرایط حساسی هستیم که چشم همه مردم دنیا به ماست که آیا مانند گذشته پایبند ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستیم یا نه؟

وی افزود دشمن همواره در این مواقع همه کارهای نظام جمهوری اسلامی ایران را از چندین جنبه مختلف زیر نظر می گیرد و آنها دسیسه چینی های خود را از دی ماه 91 شروع کرده اند و از طریق ماهواره و سایت های اینترنتی این توطئه ها و شایعه پراکنی های خود را منتشر می کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار