حوادث:

تيراندازي در نزديکي محل سخنراني اوباما، سه زخمي برجا گذاشت

1403-07-03 03:07:32
0
42

تیراندازی در نزدیکی محل سخنرانی رییس جمهور آمریکا در در شهر لس آنجلس، سه زخمی بر جای گذاشت.

 

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،تیراندازی در منطقه سانتا ماریا و در نزدیکی یک دانشکده در شهر لس آنجلس روی داد که بر اثر آن سه نفر مجروح شدند.تیراندازی در چهار کیلومتری محلی روی داد که قرار بود باراک اوبا ما رئیس جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر برای حضور در مراسمی در آنجا حاضر شود. پلیس عامل تیراندازی را بازداشت کرد و محل را به گمان اینکه تیرانداز دومی در محل حضور دارد پس از محاصره ، جستجو کرد.


00:00:45.00چاد لازاری از دانشجویان دانشکده سانتا مونیکا گفت: من در حال مطالعه برای حضور در امتحان نهایی درس زیست شناسی بودم و دیدم که چند نفر در حال دویدن در خیابان بودند.احساس کردم که اتفاقی روی داده است.من بلند شدم و از کتابخانه بیرون دویدم که به یکباره صدای تیراندازی برای چند بار شنیده شد. من به طرف در پشتی کتابخانه دویدم و در جای امنی همراه دیگر افراد حاضر در محل پناه گرفتم.


00:01:15.00وی افزود: قدری ترسیده بودم. من و دیگران فهمیدیم که تیراندازی انجام شده است.برای لحظاتی ترس و وحشت در همه جا حکمفرما شد.یکی از درها باز نمی شد که این موضوع وحشت بیشتر ما را به همراه داشت.من از همه خواستم که آرامش خود را حفظ کنند و همه از محل خارج شدیم.


00:01:55.00یکی دیگر از دانشجویان این دانشکده گفت: وقتی به طرف کتابخانه حرکت کردم ، هدفون در گوشهایم قرار داشت که با این وجود صدای تیراندازی را شنیدم.من هیچ اطلاعی درباره این موضوع نداشتم.با دیدن افرادی که در حال دویدن بودند من دچار وحشت شدم.فردی که در حال عبور از کنارم بود به من گفت که در دانشکده تیراندازی شده است و باید از محل دور شویم و من هم با او دویدم و از محل دور شدم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار