استقبال پرشور کودکان از نصب کشتی مسافربری شهرداری کلاله

1403-07-28 12:07:42
0
55

به گزارش کلاله خبر،چندی پیش یکی از وسایل بازی کودکان در پارک ساحلی شهرستان از این پارک به پارک دیگر منتقل شد و با تاخیر 2 هفته ای بالاخره یک وسیله بازی دیگر چایگزین آن شد.

 

توجه این مطالب که در زیر بیان می شود بعنوان پیشنهاد ارائه می شود و با بیان این کاستی ها چیزی از شایستگی های شهرداری کلاله کسر نخواهد شد.

ابن وسیله بازی جدید از سوی مخاطبین کلاله خبر بنام "کشتی مسافربری شهرداری " نامیده شده و موجب استقبال پرشور کودکان از آن گردیده است.البته مکان نصب این وسیله بازی نامناسب است چرا که سطح زمین این مکان انباشته از خاک می باشد و با هربار بازی کودکان کلیه لباس ها و بدن انها خاکی می شود و این باعث بروز انواع بیماری در کودکان خواهد شد.

پیشنهاد یکی از مخاطبان ما این است که شهرداری کلاله می تواند با نصب کف پوش های ارتجاعی مانع از آسیب کودکان شود. وی در این پیشنهاد خود به یکی از پارک های آزادشهر اشاره کرده بود که در محل نصب اینگونه وسایل از این نوع کف پوش ها استفاده شده و این خود باعث زیبایی این مکان شده است.

 

گل های خشکیده این پارک

چندی پیش شاهد کاشت گل هایی در این پارک بودیم و تا چند مدت این گل ها سرسبز بودند ولی در حال حاضر به دلیل عدم توجه ورسیدگی باغبانان این گل ها خشکیده و زیبایی پارک را زیر سوال برده اند. پیشنهاد این است که در این مکان گل هایی کاشته شود که حتی الامکان چند مدتی سرسبز بماند و در برابر بی آبی مقاوم باشد.

 

 

حوض بی آب این پارک

از آغاز ساخت این پارک حوضی در این پارک ساخته شده که تاکنون از آن استفاده نشده و آخر نفهمیدیم که این حوض کی قابل استفاده می شودو تاکنون با گذشت زمان این حوض حالت تخریبی بخود گرفته است.بنظر ما اگر این حوض ترمیم و استفاده شود بر زیبایی این پارک می افزاید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار