رايزني ها و اظهارنظرها درباره معرفي کانديداي واحد 2 جريان سياسي انتخابات

تشکيل کارگروه 7 نفره اصلاح طلبان براي معرفي کانديداي واحد

1403-08-01 07:08:18
0
58

10 روز مانده به پايان فرصت تبليغات 8 کانديداي انتخابات رياست جمهوري، درحالي که سفرها و نشست هاي انتخاباتي کانديداها افزايش يافته و آن ها خود را براي مناظره فردا عصر در تلويزيون هم آماده مي کنند، بارديگر رايزني هاي جدي براي رسيدن به کانديداي واحد در بين جريان هاي حاضر در انتخابات آغاز شده است.

 

به گزارش کلاله خبر،رايزني هايي که البته در روزهاي گذشته هم کم و بيش وجود داشت اما اکنون براساس خبرهايي که از محافل مختلف منتشر مي شود مي توان اين طور برداشت کرد که چهره هاي تاثيرگذار جريان هاي مختلف عزم خود را براي اجماع جمع کرده اند. درحالي که طي روزهاي اخير برخي روزنامه هاي جريان اصلاح طلب از ديده شدن «دودسفيد» در اردوگاه اصلاحات خبرها و تحليل هايي منتشر کرده بودند و حتي «حسن روحاني» هم 2 روز پيش، پيش بيني کرده بود که دود سفيد از اردوگاه اصلاح طلبان مشاهده خواهدشد ،محمدعلي نجفي خبرهاي جديدي دراين باره داشت و از جلسه اي خبرداد که با حضور مشاوران سيدمحمد خاتمي برگزار شده است: «جلسه اي را با مشاوران آقاي خاتمي داشتيم که در اين جلسه برخي از مشاوران آقاي هاشمي نيز حضور داشتند و قرار شد که يک کارگروه هفت نفره تشکيل شود.» او حتي از زمان اعلام جمع بندي اين کارگروه هم خبرداده است: «شنبه هفته آينده کارگروه هفت نفره جمع بندي خود را درباره کانديداي واحد دو جريان اصلاح طلب و معتدل اعلام مي کند.» به اين ترتيب اگر اين وعده محقق شود شايد شنبه هفته آينده از ميان «روحاني» يا «عارف» يک نفر عرصه رقابت را به نفع ديگري ترک کند. هرچند عارف روز گذشته تأکيد کردتا آخر در صحنه خواهم ماند.از ديگر سو و درحالي که برخي تصور مي کردند با شکل گيري ائتلاف 1+2 رسيدن به کانديداي واحد در اردوگاه اصولگرايان راحت تر از قبل باشد، حدادعادل گفته است که تا آخر مي ماند، هرچند ولايتي اعلام کرده است که منتظر تصميم جامعتين است و به اين تصميم احترام مي گذارد اما برخي اظهارنظرها از جريان اصولگرايان نشان مي دهد که تصميم گيري براي کانديداي واحد چندان هم راحت نيست، به خصوص اين که حضور محسن رضايي و سعيد جليلي نيز بر آراي اصولگرايان تاثيرگذار خواهد بود. ديروز آيت ا... نوري همداني از 1+2 خواست که متحد شوند: «ائتلاف سه گانه رأي خود را در يک نفر متمرکز کنند» با اين حال به نظر مي رسد همه چيز باز هم به آينده موکول خواهد شد. آينده اي که شايد مناظره هاي تلويزيوني در آن تاثيرگذار باشد. مناظره هايي که قرار است فردا ادامه يابد و آن طور که قاضي «سراج» نماينده دادستان کل کشور در کميسيون بررسي تبليغات انتخابات رياست جمهوري گفته قرار است نتيجه تغيير در روند برگزاري مناظره ها تا امروز اعلام  شود. درحالي که از امشب پخش برنامه پرسش و پاسخ کانديداها با کارشناسان مختلف از سيما آغاز مي شود، 8 نامزد انتخاباتي همچنان درگير برنامه هاي فشرده انتخاباتي خود هستند.

اطلاعيه دفتر سيد محمد خاتمي

خبرهاي روز گذشته درباره احتمال ائتلاف عارف و روحاني و اطلاعيه دفتر سيد محمد خاتمي، تلويحاً، و اظهارات محمدعلي نجفي، به طور شفاف، نشان داد که هفته آينده هفته اي پر خبر براي اصلاح طلبان خواهد بود. به گزارش ايسنا، روزگذشته دفتر سيد محمد خاتمي با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد که وي در مورد هيچ يک از نامزدهاي موجود نفياً يا اثباتاً اظهار نظر نکرده است: «دفتر حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي خبرهاي منتسب به برخي اعضاي ستادهاي نامزدهاي محترم انتخابات که از سوي برخي سايت ها و خبرگزاري ها،  از جمله خبرگزاري فارس منتشر شده را خلاف واقع دانسته و اعلام مي دارد ايشان تا به حال در مورد هيچ يک از نامزدهاي کنوني، چه در محافل خصوصي و چه عمومي نفياً ويا اثباتاً نظري نداده اند. در آينده نيز به موقع نظريات ايشان به صورت صريح از طريق سايت رسمي ايشان به اطلاع همگان خواهد رسيد.» فارس به نقل از يونسي مدعي شده بود که خاتمي گفته است راي من با روحاني است .

نجفي: تا شنبه آينده کانديدا ي واحد دو جريان معتدل و اصلاح طلب اعلام مي شود

در همين حال به گزارش ايسنا ديروز محمدعلي نجفي عضو اصلاح طلب شوراي شهر تهران اعلام کرد تا شنبه آينده کانديداي واحد دو جريان اصلاح طلب و معتدل معرفي خواهد شد: «روز يکشنبه جلسه اي را با مشاوران آقاي خاتمي داشتيم که در اين جلسه برخي از مشاوران آقاي هاشمي نيز حضور داشتند و قرار شد که يک کارگروه هفت نفره تشکيل شود... وظايف اين کارگروه، مذاکره با تعدادي از بزرگان کشور، مذاکره با دو کانديدا ي مورد نظر در جهت ائتلاف و ايجاد زمينه لازم براي اجماع و پيش بيني سازوکارهاي لازم براي اجماع و ائتلاف مانند نظرسنجي در سطح وسيع در سراسر کشور است که من سخنگوي اين کارگروه 7 نفره هستم. درصورتي که به نتيجه  نهايي دست يابيم، تا شنبه آينده کانديدا ي واحد خود را اعلام مي کنيم.» او البته نکات ديگري را هم مطرح کرده و تلويحا از رسانه ها و افکار عمومي خواسته است که کمي منتظر بمانند: « هر خبري درباره ائتلاف و يا اجماع عارف و روحاني صحت ندارد چندي پيش در برخي از سايت ها نوشته شده بود که آقاي عارف به نفع آقاي روحاني کنار رفته است که چنين چيزي وجود ندارد. روز شنبه ائتلاف يا اجماع اين دو کانديداي انتخابات رياست جمهوري از سوي کارگروه اعلام خواهد شد.» همچنين به گزارش ايلنا، سخنگوي کارگروه ائتلاف با اشاره به اينکه دو کانديداي جريان اصلاحات و معتدل داراي توانايي قابل قبولي براي اداره کشور هستند تاکيد کرد: اين دو کانديدا اگرچه در شيوه برخورد و رفتار تفاوت دارند اما موضع و رويکردشان براي حل مشکلات کشور در ۸۰ درصد مشترک است بدون شک ائتلاف اين دو کانديدا روش عاقلانه اي است. نجفي در پاسخ به اينکه آيا اين ائتلاف با تاخير انجام نمي شود گفت: ما فرصت را يک بار توسط شوراي نگهبان از دست داده ايم اما بدون شک ائتلاف اين دو کانديدا به نفع است بعد از رد صلاحيت آيت ا... هاشمي خيلي از افراد دچار ضربه روحي شدند و اصل شرکت در انتخابات را منتفي مي دانستند اما با جمع بندي و تحليل واقعي جامعه بر آن شديم تا با حضور دو کانديدا در انتخابات فعاليت کنيم تا کمک کنيم انتخابات پرشوري انجام شود.

هادي خامنه اي :عارف تنهاکانديداي اصلاح طلبان است

در همين حال به گزارش علي نژاد خبرنگار خراسان ،حجت الاسلام سيد هادي خامنه اي عصر روز گذشته در ديداربا جمعي ازفرهنگيان اصلاح طلب مشهدي گفت: عارف تنها کانديداي اصلاح طلبان در اين انتخابات رياست جمهوري است.دبير کل مجمع نيروهاي خط امام مواضع عارف را شفاف عنوان کرد و گفت: در مواضع و مناظره و نکات حساس که مي تواندپيامد‌هاي سنگين داشته باشد از جمله مسائل اقتصادي دکترعارف به صورت شفاف مواضع خود را اعلام کرده است.حجت الاسلام خامنه اي افزود: حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي به نفع اصلاح طلبان خواهد بود. هم چنين در ادامه اين جلسه پرسش و پاسخ انجام شدو حجت الاسلام خامنه اي در پاسخ به سوالي درباره کناره گيري عارف به نفع روحاني گفت: اين شايعه اي است که معمولا در ايام انتخابات مطرح مي شود ،ما نگران پخش آراء در بين اصلاح طلبان نيستيم و در طرف مقابل اگر در اين طرف2 نفر حضور دارند در مقابل6 کانديدا رقابت مي کنند. هم چنين حسين اميني رئيس ستاد انتخاباتي دکترعارف در خراسان رضوي برحضور عارف در اين رقابت انتخاباتي تاکيد کرد وگفت: کناره گيري يکي از کانديداهاي اصلاح طلب فضاي انتخابات را سرد مي کند.

عارف:در انتخابات 88 تخلف هاي آشکاري شد اما نبايد در گذشته ماند

محمدرضا عارف ديروز در مستند راديويي نيم ساعته اش که از راديو ايران پخش شد عنوان کرد که استادان دانشگاه را به خاطر راي‌شان در انتخابات سال 88 خانه نشين کردند و دانشجويان را ستاره دار. وي در پاسخ به سوالي که در آن عنوان شده بود مردم در حال تاوان پرداختن هستند بيان کرد: من موافقم که مردم دارند تاوان مي پردازند، وقتي مردم خس و خاشاک تلقي شوند اين مسئله پيش مي آيد، در انتخابات 88 تخلف هاي آشکار اتفاق افتاد و حمايت هاي نابه جايي شد. در 4 سال گذشته تريبون ها به صورت انحصاري در اختيار يک جريان خاص بود. با اين حال نمي توان در گذشته باقي ماند. اين همان چيزي است که رقبا مي خواهند. نگاه ما به انتخابات بايد برد برد باشد. محمدرضا عارف همچنين صبح ديروز با مترو به جمع بازاريان تهران رفت و در جمع بازاريان گفت که مهمترين عامل گراني و تورم استقراض از بانک مرکزي است .فارس نوشته است که وقتي عارف به جمع خبرنگاران آمد به برخي اظهارنظرها درباره ائتلاف با روحاني پاسخ داده است: « در مورد ائتلاف با آقاي روحاني هيچ نظري ندارم و تا آخر در صحنه خواهم ماند.»

روحاني: اولين سانتريفيوژدر دولت هاشمي واردو اولين غني سازي در دولت آقاي خاتمي انجام شد

حسن روحاني هم که ديروز در برنامه «براي فردا»ي راديو ورزش حضور يافته بود ضمن تشريح برنامه هاي خود در زمينه ورزش تاکيد کرد: دولت تدبير و اميد در زمينه ورزش نمي خواهد تصدي گري داشته باشد بلکه بايد پشتيبان باشد. همچنين محمد رضايي رييس ستاد مشترک اقوام ايراني در گفت و گو با فارس گفت که ستاد مشترک اقوام ايراني از روحاني حمايت مي کند. روحاني همچنين شنبه شب هم ديداري با جوانان داشت. ديداري که در حسينيه جماران تهران برگزار شد. به گزارش ايسنا او در اين ديدار گفت: جوان هاي عزيز بدانيد که دولت هاشمي و دولت خاتمي فن آوري هسته اي را تکميل کردند. اولين سانتريفيوژ در دولت آقاي هاشمي وارد ايران شده و اولين غني سازي در دولت آقاي خاتمي انجام گرفت.

حاشيه هاي نشست خبري روحاني در جماران

اين مراسم البته حواشي هم داشت. آن طور که «مشرق» مدعي شده است «عکس هاي منتشر شده از اين مراسم نشان مي دهد که جماعت حاضر دراين برنامه تبليغاتي با سر دادن برخي شعارهاي توهين آميز و همچنين حمل دست نوشته ها و عکس هايي در حمايت از سران فتنه سال 88 که مسبب اغتشاشات خياباني در برخي مناطق تهران شدند، صراحتا برنامه حسينيه جماران را به يک ميتينگ عليه انقلاب اسلامي تبديل کردند.» در عين حال به گزارش مهر عصر ديروز محمدرضا نعمت زاده رئيس ستاد روحاني در نشستي با خبرنگاران درباره اتفاقات شنبه شب در جماران توضيحاتي داد: «برنامه خوبي برگزار شد البته چند نفر شعارهايي دادند و همکاران ما نيز آنها را به خودداري از شعارها دعوت کرده بودند که برخي از آنان به اين موضوع توجهي نشان ندادند. ظاهرا بعد از اتمام سخنان آقاي روحاني تعدادي از افراد حاضر در اين نشست از جمله مسئول کميته جوانان ستاد ما را بازداشت کرده اند.»

اطلاعيه ستاد روحاني

درباره اين اتفاق ستاد انتخاباتي روحاني نيز اطلاعيه صادر کرد و آن طور که ايسنا نوشته است در اين اطلاعيه ستاد انتخاباتي حسن روحاني هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خياباني را قوياً محکوم کرده و همه دوستداران انديشۀ اعتدال را به رعايت قانون و صبر و آرامش دعوت کرده است. همچنين درحالي که برخي اظهارنظرهاي تاييد نشده در روزهاي گذشته درباره حمايت از هاشمي و سيدمحمد خاتمي از روحاني حکايت داشت، فارس نوشت که نعمت زاده رئيس ستاد انتخاباتي روحاني گفته روحاني اصلاح طلب محض نيست اما مثل اصلاح طلبان حرف مي زند: «آقاي روحاني يک اصلاح طلب محض نيستند اما آنچه آقاي روحاني مي گويد را اصلاح طلبان هم مي گويند.»

اظهارات آيت ا...سيد احمد خاتمي درباره نظر جامعه مدرسين

از سوي ديگر در جريان اصولگرا نيز که تعدادشان نسبت به اصلاح طلبان بيشتر است همچنان اظهار نظرهاي متفاوتي در باره ائتلاف و معرفي کانديداي واحد به گوش مي رسد. با اين حال هرچند ابتدا قرار بود از ائتلاف 1+2 که جدي ترين ائتلاف اصولگرايان بود تنها يک نفر رقابت ها را ادامه دهد اما تاکنون اين اتفاق نيفتاده است. در اين باره سيد کمال الدين سجادي سخنگوي جبهه پيروان با اشاره به ديدار اين جبهه با ولايتي نامزد انتخابات يازدهم رياست جمهوري گفت: ولايتي به ما اعلام کرد که تا آخر در صحنه رقابت مي ايستد. همچنين آيت ا... سيد احمد خاتمي عضو جامعه مدرسين در پاسخ به سوال فارس که آيا تمايل اکثريت اعضاي جامعه مدرسين به آقاي ولايتي درست است، تصريح کرد: اين موضوع درست است و نمي توان آن را انکار کرد اما به اين معنا نيست که نظر نهاد جامعه مدرسين نيز همين باشد چراکه براي اعلام نظر نهايي جامعه مدرسين به حداقل33 راي نياز است. با اين حال آيت الله سيداحمد خاتمي در گفت وگو با ايسنا گفت: در جلسه جمعه گذشته جامعه مدرسين تاکيد شد که اين نهاد در انتخابات پيش رو از هيچ کانديداي خاصي حمايت نمي کند و در مورد اينکه اعضا تمايل به چه کسي دارند، قرار شد که بحث شود. اگر چيزي غير از اين مساله در رسانه ها آمده باشد، خلاف واقع است. ديروز حداد عادل نيز گفته که تا آخر قصد دارد بماند. به همين دليل هم هست که برخي صاحب نظران تاکيد مي کنند که بايد به هرنحو ممکن اتحاد در جريان اصولگرايان حاضر در انتخابات شکل بگيرد.

آيت الله نوري همداني : ائتلاف سه گانه راي خود را در يک نفر متمرکز کنند

در همين حال روز گذشته فارس نوشت که آيت ا... نوري همداني از مراجع عظام تقليد با تاکيد بر اينکه حماسه سياسي با حضور حداکثري در انتخابات ممکن مي شود گفت: ائتلاف سه گانه راي خود را در يک نفر متمرکز کنند.

حداد عادل: آن ضرورتي که ما 3 نفر را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکيل دهيم، در حال حاضر احساس نمي شود

اين در حالي است که روزگذشته خبرگزاري نسيم نوشت: غلامعلي حدادعادل در جمع خبرنگاران گفته: «آن ضرورتي که ما 3 نفر را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکيل دهيم، در حال حاضر احساس نمي شود...ما با تغيير شرايط تغيير روش داديم.» همچنين به گزارش تسنيم او در پاسخ به اين سوال که تکليف ائتلاف سه گانه و تعهدات چه مي شود، مي گويد "ما از اين بابت نگراني نداريم و الان هم هر سه نفر ما هستيم. درخصوص شکستن آرا هم بايد بگويم که معتقدم مشکلي پيش نمي آيد. روز گذشته غلامعلي حدادعادل در جمع فعالان اقتصادي در اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران حضور يافت و ضمن اين که اصول کارش را اعتقاد به استفاده از دانش تخصصي و تجربه افراد دانست گفت: اگر من رئيس جمهور شوم و به استان ها سفر کنم، هيچ گاه براي اينکه مردم برايم هورا بکشند بودجه استاني را سه برابر نمي کنم. به حدود و اختيارات رياست جمهوري واقف هستم و مي دانم که تصميمات رئيس جمهور چه عواقبي براي کشور خواهد داشت.

باهنررئيس شوراي هماهنگي ستادهاي ولايتي شد

علي اکبر ولايتي ديروز به مرکز ملي فضاي مجازي رفته بود. او ظهر ديروز يکشنبه هم در حاشيه حضورش در دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره نتايج جلسه شنبه شب جامعتين درخصوص نامزد نهايي اتئلاف سه گانه گفت: منتظر نظر جامعتين هستيم و هرچه جامعتين بگويد مورد احترام ماست.

ايسنا هم خبرداده که نشست خبري علي اکبر ولايتي کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري امروز در اين خبرگزاري برگزار مي شود. خبرديگر از ستاد انتخاباتي ولايتي اين که شب گذشته باشگاه خبرنگاران خبرداد علي اکبر ولايتي با تشکيل شوراي هماهنگي ستادهاي چهارگانه (موتلفه اسلامي، جبهه پيروان خط امام و رهبري، ستادهاي پورمحمدي و ستادهاي انتخاباتي ولايتي) خود، محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي را به سمت رياست اين شورا منصوب کرد.

قاليباف: دولت دايناسوري به طور حتم منقرض مي شود

محمدباقرقاليباف ديروز به اروميه رفته بود. به گزارش ايسنا او در اين شهر گفته: مشکل درياچه اروميه حاصل سوء تدبيرها در حوزه مديريت آب است. همچنين به گزارش باشگاه خبرنگاران قاليباف در جمع فعالان اقتصادي آذربايجان غربي گفت: رئيس جمهور ظرف مدت شش ماه بايد بداند در کدام حوزه ها فضولي نکرده و در کدام حوزه ها پايبند باشد. وي همچنين گفته که:« دولت بايد کوچک و چابک باشد و نبايد دايناسوري عمل کند ،دولت دايناسوري به طور حتم منقرض مي شود.» او با بيان اين که بخش عمده اي از مشکلات کشور ما توليد ثروت است، تصريح کرد: با توجه به اينکه در کشور ظرفيت بسياري وجود دارد، ما مي گوييم کشورمان بهشت معادن است و دومين دارنده نفت و گاز جهان است اما متاسفانه به مانند 60، 70 سال پيش ارائه مي شود و ما مانند خانواده اي هستيم که پول داريم اما نمي توانيم خرج کنيم. قاليباف با بيان اين که ثروت، قدرت، معنويت و منزلت بايد در دولت حکمفرما شود، تصريح کرد: چابکي، کوچک و هوشمند بودن از مهمترين ويژگي هايي است که دولت آينده بايد داشته باشد.

جليلي: بدون الگوي مقاومت نمي توانيم تمدن اسلامي و آرمان هاي مان را محقق کنيم

سعيد جليلي ديروز به قزوين رفته بود. به گزارش فارس او شامگاه شنبه در مسجد امام خميني (ره) قزوين با اشاره به الگوي مقاومت و پيشرفت، گفت: ما بدون چنين الگويي نمي توانيم تمدن اسلامي و آرمان هاي مان را محقق کنيم. همچنين تسنيم نوشت که «ستاد تداوم دولت مردم با صدور بيانيه اي گفته ستاد تداوم دولت مردم، دکتر سعيد جليلي را که سال هاست در سنگرهاي مختلف جبهه گفتمان انقلاب اسلامي به مجاهدت پرداخته، و داراي بينش ديني و انقلابي، منش متواضع و مردمي، مخالفت مبنايي با اشرافيت و فساد و تبعيض، اعتقاد عميق به جمهوريت نظام اسلامي و اداره کشور با ظرفيت هاي مردمي، آرمانگرا و مقاوم است را بهترين گزينه براي رياست جمهوري و پيشبرد آرمان هاي انقلاب در اين دوره مي داند.» تسنيم خبرداده که سعيد جليلي امروز با اساتيد دانشگاه و دانشگاهيان در تالار علامه اميني دانشگاه تهران ديدار خواهد کرد. ديروز برخي خبرگزاري ها خبردادند که بامداد يکشنبه يکي از خودروهاي همراه سعيد جليلي در مسير قزوين – تهران دچار سانحه شده که خوشبختانه اين سانحه تلفات جاني نداشته و به جليلي نيز آسيبي نرسيده است.

رضايي: به دنبال مناظره سفت و سخت اقتصادي با آقايان رقبا هستم

محسن رضايي قرار بود ديروز به استان گلستان برود. در اين ميان خبرگزاري فارس عصر روزگذشته خبرداد که هواپيماي حامل محسن رضايي در سفر به گلستان و مازندران دچار نقص فني شد و هواپيماي وي به مهرآباد برگشت. رئيس ستاد انتخابات محسن رضايي در اين باره به فارس گفت که: دقايقي پيش (عصر ديروز) محسن رضايي گلستان را به سمت مازندران ترک کرد و به ساري مي آيد. محسن رضايي همچنين صبح ديروز در سفر کوتاه و چند ساعته به ياسوج مرکز استان کهگيلويه و بويراحمد در جمع اصحاب رسانه و در پاسخ به اين سئوال که ايده هاي اقتصادي هفت رقيب ديگر خود را چگونه ارزيابي مي کنيد، اظهار داشت: با همه ارادتي که به آنها دارم 20 سال است که به فکر اقتصاد کشور هستم و براي ساختن آن برنامه دارم  در حالي که برخي دوستان تنها دو سال است که به فکر اقتصاد افتاده  اند. وي در همين زمينه ادامه داد: به دنبال مناظره سفت و سخت اقتصادي با آقايان رقبا هستم و اعتقاد دارم گفت وگوها بايد جدي تر باشد و سپس به کليات بپردازيم. وي با بيان اينکه وقتي رئيس جمهور شدم و فرمان آن را به دست گرفتم چند حادثه مهم در کشور رقم مي خورد، عنوان کرد: نخست اينکه کارآفرينان احساس امنيت مي کنند و در ادامه مفسدان اقتصادي آرامش خود را از دست مي دهند و دست آخر اينکه بيگانگان در موضع انفعال قرار مي گيرند و تحريم هاي آن ها با تدابير مناسب بي اثر مي شود. همچنين قرار بود که رضايي ساعت 20 شب گذشته در مسجد شکوهي ساري سخنراني کند که تا لحظه تنظيم اين خبر، از اين جلسه خبري منتشر نشده است.

غرضي: دولت اصلاح طلب به هيچ دردي نمي خورد؛ ما نيازمند جامعه اصلاح طلب هستيم

سيدمحمد غرضي هم که قرار است امروز در شبکه اول سيما به سئوالات 3 کارشناس مسائل مختلف پاسخ دهد، روزگذشته در راديو ايران دليل عدم انسجام  اقتصادي و سياسي در کشور را متزلزل شدن شخصيت هاي استاني دانسته و گفته "اگر ملت ايران بنده را قابل بدانند من اولين هدفم تثبيت استان ها است". به گزارش تسنيم او همچنين در کانون سردفتران اظهار داشته "دعواي امروز ما با آمريکايي ها بر سر نگاه ها و آرمان هاست. آنها معتقدند همه منافع جهان بايد براي آنها باشد و از اينکه 15 درصد منابع دنيا در اختيار ايراني است که يک درصد جمعيت جهان است ناراحت هستند". همچنين به گزارش باشگاه خبرنگاران وي گفت: دولت اصلاح طلب به هيچ دردي نمي خورد؛ ما نيازمند جامعه اصلاح طلب هستيم که پايگاه اجتماعي داشته باشد./خراسان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار