اخبار سیاسی:

هدف آمریکا از لغو تحریم‌فتنه‌انگیزی است

1403-08-01 05:08:37
0
8

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکید بر این که تحریم ها ظرفیت اطلاع رسانی را از معاندین نظام گرفته، گفت: آمریکا با هدف فتنه‌انگیزی برخی تحریم‌ها درحوزه اطلاع‌رسانی را لغو کرد.

 

سید حسین نقوی حسینی، در واکنش به اعلام لغو تحریم فروش گوشی تلفن همراه و کامپیوتر به ایران از سوی آمریکا، گفت: در دوره جدید انتخابات ایران، تحریم ها ظرفیت رسانه ای و اطلاع رسانی را از معاندین نظام گرفته و آنها نمی توانند از این ظرفیتها علیه ایران در جهت فتنه انگیزی استفاده کنند، بر همین اساس واشنگتن تحریم های حوزه اطلاع رسانی را برداشت تا دست ضدانقلاب برای فتنه انگیزی باز شود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸، گفت: ۹ ماه قبل از انتخابات سال ۸۸ بی بی سی فارسی افتتاح شد  و این رسانه درخدمت  فتنه گران قرار گرفت تا آنها بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی در واکنش به نگرانی ظاهری دولتمردان آمریکا از اثرگذاری تحریم‌ها بر مایحتاج غذایی و دارویی ملت ایران، گفت: امروز ملت ایران بر اثر تحریم‌ها با مشکلات بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان روبرو شده اما سران کاخ سفید دلشان برای مردم ما نمی سوزد و فقط برای فریب افکار عمومی مطالبی را بیان می‌کنند.

نقوی حسینی گفت: واشنگتن درحوزه رسانه ای لغو تحریم می کند تا علیه ملت ایران توطئه کند؛ برداشتن این تحریم ها با هدف فتنه انگیزی معاندین نظام و خدشه وارد کردن به انتخابات است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  افزود: با توجه به بصیرت و آگاهی ملت ایران از توطئه آمریکا و اینکه آنها هیچ وقت دلسوز ملت نبودند و هر اقدامی از سوی آنها  درجهت خیانت به کشور و ملت ماست وهمچنین با توجه به تسلط کاملی که وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان بر فعالیتهای رسانه ای دارند ،آنها دوباره شکست خواهند خورد./تابناک

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار