قناعت اعلام کرد:

29 هزار واحد مسکن مهر در گلستان به بهره برداری رسید

1403-07-03 02:07:27
0
42

استاندار گلستان گفت: تاکنون 29 هزار واحد مسکن مهر در استان احداث و بهره برداری شده است.

 

به گزارش کلاله خبر،جواد قناعت پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز طرح های عمرانی استان با حضور رئیس جمهور افزود: از این تعداد 14 هزار و 130 واحد امروز افتتاح شد و در خرداد سال 90 نیز پنج هزار و 600 واحد و در اردیبهشت سال قبل نیز در کلاله 9 هزار و 679 پروژه مسکن مهر افتتاح شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این سفر، شاهد چند سفر رئیس جمهور به استان بوده ایم که هر ساله شاهد بهره برداری از دو یا سه پروژه بزرگ ملی و فراملی در استان بوده ایم.
 
وی عنوان کرد: به لطف رئیس جمهور و دولت ، تلاش و کار خدمت رسانی در دستور کار قرار گرفت، ما بهترین ملت را داریم و برای خدمت به ملت و نظام باید همیشه پای کار بود، امروز شاهد به ثمر رسیدن پروژه های بزرگی در کشور و استان هستیم.
 
استاندار گلستان با اشاره به افتتاح سد کبودوال یادآورشد: در حال حاضر 21 سد در استان در مرحله ساخت و بهره بردرای است که از این تعداد، پنج سد در حال مطالعه، سه سد در حال آغاز اجرای کار و 13 درصد در دست بهره برداری است، 50 درصد سدهای استان در دولتهای نهم و دهم احداث شدند.
 
قناعت با اشاره به افتتاح راه آهن گرگان - اینچه برون افزود: این طرح سبب پیشرفت اقتصادی منطقه و و رونق اقتصادی می شود./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار