اخبار انتخاباتی:

سر در گمی برای انتخاب رئیس ستاد قالیباف در گلستان

1403-08-01 07:08:18
0
57

تنور انتخابات در گرگان گرم می شود و ستادها فعال می شوند اما ستاد قالیباف هنوز نتوانسته انسجام لازم را در استان گلستان بدست بیاورد .

 

به گزارش کلاله خبر،از چند ماه قبل با توجه به قطعی بودن حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم رضا جعفری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه استان گلستان به عنوان مسئول ستاد وی و نماینده وی در استان معرفی شد .

این انتخاب روی این اصل صورت گرفت که گفته می شود رضا جعفری که بازنشسته سپاه و فرمانده سابق سپاه گرگان است و از دوستان نزدیک قالیباف بوده و به دلیل جایگاه حساسش در گرگان و در میان بازنشسته های سپاه و همچنین عنوان مسئول دفتری نماینده ولی فقیه باعث شده تا رضا جعفری به عنوان عنصری ارزشمند برای قالیباف باشد .

این موضوع باعث شد تا برخی تحلیل گران رای بسیاری از اصلاح طلبان استان و بازنشسته های نظامی نزدیک به آیت الله نورمفیدی را قالیباف بدانند اما اصلاح طلبان تندروتر استان این تحلیل را قبول ندارند و همچنان معتقدند نظر ایت الله نورمفیدی روی شخص دیگری است .

اما هفته گذشته خبری روی خروجی سایت ها رفت که عیسی پایین محلی مدیر کل اموزش و پرورش استان گلستان به عنوان رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان انتخاب شد .

عیسی پایین محلی از اصولگرایان استان است که در سال 84 به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد برگزیده شد و بعد از ان در استانداری گلستان توانست مسئولیت گزینش استانداری را بگیرد و بعد از آن بنا به دلایلی از استانداری رفت و مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان شد .

اما هنوز چند روزی از این انتصاب نگذشت که صبح روز 6 خرداد اعلام شد پایین محلی از ریاست ستاد مردمی قالیباف در استان گلستان استعفا داده و سید حسن حسینی قائم مقام و جانشین ستاد مردمی قالیباف در استان مسئولیت وی را پذیرفته است .

پایین محلی در استعفا نامه خود گفته است : با توجه به سمت بنده به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان، درگیری امتحانات پایان سال، آزمون‌های مختلف، و مخالفت با استعفای بنده از مسئولیت اداری، چنانچه صلاح می‌دانید؛ سیدحسن حسینی به عنوان رئیس ستاد و بنده هم در خدمت خواهم بود و در حد وسعم کمک خواهم کرد.

انتظار می رفت قالیباف که چندین ماه پیش به شناسایی نیروهای خود در استانها پرداخته تا الان انسجام لازم را به ستادهایش می داد اما بنظر می رسد در استان گلستان هنوز هارمونی لازم را بدست نیاورده اند و باید منتظر باشیم که در روزهای آینده معادلات انتخابات ریاست جمهوری در استان به چه صورت خواهد بود .

اما آنچه که مشخص است با تایید نشدن هاشمی اصلاح طلبان تندرو استان به سمت گزینه عارف روحانی و برخی اصلاح طلبان سنتی و بازنشسته های دوران دفاع مقدس به سمت قالیباف بروند ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار