در 2 ماه گذشته نيم تن مواد مخدر در گلستان كشف شد

1403-08-01 03:08:30
0
9

فرمانده انتظامي استان گلستان با تأكيد بر مقابله قاطعانه با عوامل تهيه و توزيع موادمخدر گفت: نيم تن موادمخدر از ابتداي سال جاري در گلستان كشف شد.

 

سردار "سيد محمود ميرفيضي" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، برخورد قاطع با عوامل تهيه و توزيع موادمخدر را يكي از اولويت هاي انتظامي استان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح استان عنوان كرد.

وي يكي از مطالبات به حق شهروندان از پليس را برخورد با تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر دانست و گفت: نيروي انتظامي نيز در پاسخ به مطالبات مردم برنامه هاي خود را در طول سال هدفگذاري نموده و با حداكثر توان نسبت به تحقق خواسته هاي مردم تلاش مي كند.

وي به اقدامات و فعاليت هاي پليس مبارزه با موادمخدر طي دو ماهه گذشته اشاره كرد و گفت:  تعداد دستگير شدگان عوامل اصلي تهيه و توزيع موادمخدر در مقايسه به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد رشد داشته است.

وي همچين گفت: با تلاش مأموران در دو ماهه گذشته 504 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف كه 452 كيلوگرم از مجموع موادمخدر كشف شده از نوع ترياك بوده است.

به گفته وي ميزان كشف موادمخدر نيز در اين مدت نسبت به سال 91 حدود 230 درصد رشد داشته است.

سردار ميرفيضي در پايان برخورد انتظامي را براي ريشه كن كردن موادمخدر در جامعه ناكافي دانست و خاطرنشان كرد: همه دستگاهها و نهادها بايستي در اين امر خطير بسيج شده و با تعامل هم نسبت به ريشه كن كردن موادمخدر در جامعه تلاش كنند.

وي همچنين گفت: خانواده ها نيز بايد با اطلاع رساني به موقع، فرزندان خود را از عواقب ويرانگر موادمخدر آگاه كنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار