قربان عباسی:

نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان کلاله راه اندازی می شود

1403-07-28 12:07:33
0
57

عباسی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان صبح سه شنبه در مراسم راه اندازی نمایندگی میراث فرهنگی در بندرگزگفت پیگیری های لازم جهت راه اندازی نمایندگی های این اداره کل درشهرستان کلاله نیز انجام شده و امیدواریم درآینده ای نزدیک با افتتاح این نمایندگی ها شاهد افزایش خدمت رسانی در حوزه های مختلف این اداره کل باشیم.

 

وی افزود: تاکنون در شهرستان های گنبد کاووس، مینودشت، کردکوی وعلی آباد کتول و آزادشهر نمایندگی اداره کل راه اندازی شده که با پیگیری های به عمل آمده، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در شهرستان های گمیشان و بندرگز نیز افتتاح وآغاز به کار کرد.
 
عباسی درادامه افزود: با توجه به مسافت شهرستان های این استان با اداره کل و ضرورت سرعت بخشیدن به پیگیری فعالیت های 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وخدمت رسانی مناسب به مراجعین ، اقدام به راه اندازی نمایندگی درشهرستان های این استان شده است.
 
وی اذعان داشت: پیگیری های لازم جهت راه اندازی نمایندگی های این اداره کل درشهرستان کلاله نیز انجام شده و امیدواریم درآینده ای نزدیک با افتتاح این نمایندگی ها شاهد افزایش خدمت رسانی در حوزه های مختلف این اداره کل باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه محمدقلی قزل به عنوان سرپرست اداره شهرستان گمیشان و رضا محمد پور نیز به عنوان سرپرست اداره شهرستان بندرگز معرفی شده اند، افزود: با ایجاد نمایندگی دراین شهرستان ها امورات مربوط به حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان ها پیگیری و تسهیل می شود.
 
استان گلستان دارای  14شهرستان، 28 شهر، 25 بخش و 56 دهستان است و بیش از دو هزار جاذبه تاریخی و طبیعی دارد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار