با حضور مدیرکل بازرسی استان،

دومین جلسه شورای اداری شهرستان کلاله در سال 92 تشکیل شد

1403-07-28 10:07:27
0
62

دومین جلسه شورای اداری شهرستان کلاله صبح امروز با حضور مشهدی مدیر کل بازرسی استان گلستان در سالن اجتماعت فرمانداری کلاله تشکیل شد.

 

محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله ضمن خیر مقدم گویی خاص به مهمانان حاضر بحث این جلسه شورای اداری شهرستان را موضوع مهم انتخابات اعلام کرد و گفت: رویکرد همه مسئولین باید رویکرد انتخاباتی باشد و مردم را باید برای حضوری حماسی در این انتخابات تشویق و ترغیب نمود.وی گذری بر فتنه سال 88 داشت و افزود این بار دشمنان توطئه ها و کارشکنی های خود را از سال 90 شروع کرده است و در سال 91 نتوانست گامی به جلو داشته باشد و در ادامه توطئه های خود می خواهد در انتخابات سال جاری کارشکنی های خود را بروز بدهد.

نمایندگی نظارت همگانی در شهرستان گنبد ایجاد می شود.

مشهدی مدیر کل بازرسی استان گلستان از ایجاد نمایندگی نظارت همگانی  به مرکزیت شهرستان گنبد خبر داد و گفت : این نمایندگی شامل افراد دانشجو نخبه و افراد موثر در نظام و ادارات هستند که توانایی تجزیه تحلیل مسائل را داشته باشد و بازرسی استان گلستان تاکنون توانسته است رتبه اول و دوم در عرصه کشور داشته باشد و از نظر کیفیت کار، استان گلستان جزء چهار استان برتر کشور است.

وی افزود بازرسی استان در کار انتخابات نیز به نوبه خود دخیل است و کار بازرسی خود را ادامه می دهد و با متخلفین که از اموال دولتی برای حمایت از کاندیداهای خاصی استفاده می کنند برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی در پایان گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری نباید چنگ به شایعات زد و باید همواره بیانات رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار