رجبی در تذکر شفاهی:

کمتر از ۴۰ درصد از مردم مراوه تپه و کلاله از آب آشامیدنی برخوردارند

1403-07-03 01:07:25
0
45

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سطح برخورداری مردم مراوه تپه و کلاله از آب آشامیدنی و سالم زیر ۴۰ درصد است که امیدواریم وزیر نیرو در این خصوص دستور عاجل دهند.

 

به گزارش کلاله خبر،عبدالکریم رجبی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول به رئیس جمهور در خصوص اعتبارات ماده ۱۸۰ به مناطق محروم و کم برخوردار است که علیرغم مکاتبات متعددی که با حوزه معاونت راهبردی ریاست جمهوری داشتیم اما هنوز اعتبارات بودجه سال ۹۱ به این بخش ها تخصیص نیافته است.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تذکر بعدی بنده به وزارت نیرو در خصوص آبرسانی به روستاهای شرق استان گلستان به ویژه شهرستان های مراوه تپه و کلاله است.

وی ادامه داد: سطح برخورداری مردم این مناطق از آب آشامیدنی و سالم زیر ۴۰ درصد است که امیدواریم وزیر نیرو در این خصوص دستور عاجل دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص تجهیز بیمارستان های مینودشت و مراوه تپه گفت: علیرغم اینکه این دو بیمارستان جزء طرح های مهر ماندگار است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما هنوز به بهره برداری نرسیده است و در این خصوص نیز اقدامات لازم باید انجام گیرد./خانه ملت

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار