استاندار سابق در خدمت آیت الله ؛

رئیس ستاد هاشمی در گلستان منصوب شد

1403-08-01 07:08:19
0
60

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در چند روز اخیر ، سر انجام علی‌اصغر احمدی استاندار گلستان و معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات به ریاست ستاد آیت‌الله هاشمی در این استان منصوب شد .

 

به گزارش کلاله خبر،احمدی در گفتگوی تلفنی با " گرگان‌ خبر " ، ضمن تأیید این مطلب  افزود : سایر ارکان ستاد آیت‌الله در استان نیز ظرف یکی دو روز آینده معرفی خواهند شد .

لازم به ذکر است ، سران اصلاح طلب استان گلستان به همراه سه استاندار سابق گلستان صبح روز جمعه 27 اردیبهشت 92 برای تشکیل ساختار  ستاد حمایت از هاشمی جلسه ای برگزار کرده بودند .

این نشست با حضور اقشار ، گروه‌ها و قومیت‌های مختلف استان در محل حسینیه‌ی دیباجی‌های گرگان برگزار شده بود   .

حضور سه استاندار اسبق استان ؛ ابراهیم دراز گیسو ، علی‌اصغر احمدی و هاشم مهیمنی و همچنین مدیران سابق در کنار تعدادی از نمایندگان ادوار استان در مجلس ، برخی از اعضای شورای شهر گرگان  و اصحاب جراید استان از جمله نکات جالب توجه این نشست بود.

این نشست که با هدف انتخاب اعضای شورای مرکزی ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی در استان برگزار شده بود و در پایان و پس از بحث‌های داغ حاضرین با توافق بر سر ساختار شورای مرکزی و مکانیزم انتخاب اعضای آن به کار خود پایان داد .

بر این اساس ، با انتصاب علی اصغر احمدی استاندار سابق گلستان به ریاست ستاد هاشمی و شکل گیری کامل ستاد انتخاباتی وی در گلستان در روزهای آینده ، شاهد تحرکات و فعالیت های انتخاباتی از مجموعه جریانات اصلاح طلبی استان خواهیم بود ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار