دلنوشته های زائران راهیان نورگلستان رونمایی شد

1403-08-01 03:08:43
0
8

" کتاب خاک مقدس  " شامل دلنوشته ها و مجموعه خاطرات زائران راهیان نور استان گلستان در جلسه شورای اداری رونمایی شد.

 

به گزارش کلاله خبر،مراسم رونمایی از کتاب خاک مقدس بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری گلستان برگزار و از برگزیدگان ستاددهه فجر سال 91 وراهیان نور در این مراسم تجلیل شد.

جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استانداری، منتظری مدیر کل ارشاد گلستان، احمدی فرماندارگرگان، حجت الاسلام فتحی رئیس تبلیغات گنبد، الیاسی فرماندارکردکوی، پرواز مدیرکل برنامه وبودجه استانداری وسیاه مرزگویی فرمانده سپاه گرگان از جمله این تقدیر شدگان بودند.
 
در این جلسه همچنین مدیران جدید دستگاه های استان معرفی شدند ، قدرت الله عابدی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی استانداری، تیرانداز به عنوان مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان، سوخته سرایی به عنوان فرماندار رامیان وقزل سفلو نیز به عنوان فرماندار کلاله، نوروزی به عنوان مدیر کل استاندارد وصفرزاد نیز به عنوان مدیر کل آمار واطلاعات معرفی شدند.
 
 
مراسم 15 خرداد امسال را باشکوهتر برگزار کنیم
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه گفت: در آستانه پنجاهمین سالگرد 15 خرداد هستیم ، 15 خرداد متعلق متعلق به انقلاب است وامسال باید آن را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم.
 
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری اظهارداشت: همه می دانیم مبداء انقلاب ما 15 خرداد بوده است واگر این انقلاب تاکنون حفظ شده است به این خاطر بوده است که ما از 15 خرداد فاصله نگرفته ایم .
 
وی افزود: همه ما مسئول هستیم که این حماسه ماندگار درتاریخ انقلاب را باشکوه برگزار کنیم چرا که این حادثه ریشه در فرهنگ عاشورا دارد وجرقه انقلاب ما ازاین حادثه زده شد./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار