رجبی:

در صورت تصویب نظر کمیسیون تلفیق، سوخت گران می‌شود

1403-08-02 04:08:33
0
6

رجبی نماینده شهرهای کلاله ،مینودشت،مراوه تپه و گالکش و عضو کمیسیون اقتصادی گفت: در صورت تصویب کاهش یارانه حامل‌های انرژی از 45 به 30 تومان، قیمت سوخت مقداری افزایش خواهد یافت.

 

عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص بودجه گفت:‌ امروز نمایندگان در ادامه جلسات هفته گذشته، کار بررسی لایحه بودجه 92 را پی گرفتند و به بررسی بخش درآمدی پرداختند.


وی ادامه داد: احتمالا بخش درآمدی بودجه 92 تا خرداد پایان می‌یابد و پس از آن 10 روز هم بخش هزینه‌ای زمان می برد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص قیمت‌ حامل‌های انرژی گفت: در این باره میان کمیسیون تلفیق و دیگر کمیسیون‌ها اختلاف نظر وجود دارد؛ تا کنون مقرر شده که قیمت حامل‌های انرژی براساس نرخ تورم افزایش یابد، اما کمیسیون تلفیق به دنبال کاهش یارانه حامل‌های سوخت از 45 به 30 تومان، باید در قالب طرح هدفمندی یارانه‌ها شکل بگیرد.


رجبی خاطرنشان کرد: باید صبر کنیم تا در صحن علنی، این نظر کمیسیون تلفیق به رای گذاشته شود که در صورت تصویب آن افزایش قیمت‌ حامل‌های سوخت را خواهیم داشت.


نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بودجه امسال متأسفانه به مناطق محروم توجهی ندارد و اکثر اعتبارات به مراکز استان‌ها و مناطق برخوردار اختصاص یافته است؛ این برخلاف شعار عدالت‌خواهی دولت و منویات مقام معظم رهبری است که امیدواریم با نظر نمایندگان اصلاح شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار