محمدزاده:

40 درصد از مدارس شهرستان کلاله هوشمند است

1403-07-28 10:07:16
0
62

محمد محمد زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: 40 درصد از مدارس شهرستان کلاله هوشمند هستند.

 

وی افزود:مدرسه هوشمند،مدرسه ای است که درآن روند اجرای کلیه فرآیندها اعم از مديريت، نظارت، كنترل، یاددهی – یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ‏ارزشیابی، اسناد و امور دفتری، ارتباطات و مبانی توسعه آنها، مبتنی بر فاوا و در جهت بهبود نظام آموزشی و تربيتیِ و پژوهش محور ‏طراحی شده باشد.در همین راستا سعی شده است  40 درصد از مدارس شهرستان به این سیستم ها مجهز شوند.

محمدزاده اضافه کرد: از 200 مدرسه کلاله 20 مدرسه آن در سطح و حدود مدرسه هوشمند است و درحال حاضر 60 درصد مدارس شهرستان برای انجام کار اداری خویش دارای سیستم های کامپیوتری و اینترنتی هستند و درمجموع 8 مدرسه ما دارای کارگاه کامپیوتر می باشد.

مدراس ابتدائی شهرستان 13 خردا تعطیل می شوند.

رئیس آموزش پرورش کلاله در پاسخ به سوال خبرنگار کلاله خبر در خصوص زمان تعطیلی مدارس ابتدائی گفت: مدارس ابتدائی تا 13 خرداد ماه سال جاری دایر می باشند و کلیه همکاران باید تا این روز در مدارس حضور داشته باشند.

وی افزود: دو پایه پنجم و ششم تا 13 خرداد امتحان دارند و چون پایه های پائین تر از این پایه ها امتحانات آنها بصورت شفاهی می باشد سعی شده است پرونده امتحانی آنها بسته شود و به آنها برای حضور در مدارس پوشه کار داده می شود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار