مقالات سیاسی:

فتنه ای به نام آزادی در انتخابات !

1403-08-01 01:08:21
0
6

 

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی رژیم سفاک و دست نشانده آمریکا ، امپریالیزم که منافع پلید خود را در خطر دید به فکر رویارویی با نظام مقدس جهت سرنگونی نظام اسلامی ، افتاد. از اینرو به کمک جاسوسان و پادوهایی که برای روز مبادا در ایران آنها را ذخیره نموده بود ، هر روز برای سرنگونی این نظام طرح و برنامه ای را به اجرا گذاشتند ولی از آنجائیکه این مردم هوشیار و با ایمان با هم متحد بودند و از طرفی رهبری فرزانه و بصیر در رأس نظام قرار داشت ترفندهای گوناگون دشمن یکی پس از دیگری بی نتیجه ماند و دشمن نتوانست با هزینه های سنگینی که در این راه مصرف نموده بود هیچگونه توقیفی بدست آورد. از اینرو در سال 88 بزرگترین نقشه خود را که بیش از 20 سال روی آن سرمایه گذاری نموده بود با به میدان فرستادن کلیه عواملی که ماهیت آنها را برای روز مبادا مخفی نگه داشته بود به میدان مبارزه با نظام فرستاده البته رمز فتنه آن سال که دشمن در دهان عوامل میدانی خود گذاشته بود «تقلب» بود. دشمن با این ترفند که نظام در انتخابات دهم دست به تقلب گسترده زده ، فتنه ای را شروع کرد که نتیجه آن آشوب در چند شهر بزرگ از جمله در تهران بود. ولی از آنجائیکه این ملت چشم به یک کانون داشتند و آن کانون مرکز ثقل جهان اسلام یعنی حسینیه امام خمینی (ره) بود ، ذره ای این فتنه و تبلیغات وسیعی که پیرامون فتنه شده بود تاثیری در فکر و اراده این مردم نگذاشته و در نتیجه این مردم فتنه را با عوامل کوچک و بزرگ آن در روز 9 دیماه به زباله دانی تاریخ فرستادند. دشمن گر چه در آنروز مرگ مغزی را پذیرا گشت ولی با زندگی نباتی به حیات ننگین خود ادامه داد بلکه بتواند با ترفندی دیگر و با طرح و برنامه ای جدید بتواند علیه این نظام وارد عمل شود از اینرو خود را برای فتنه ای دیگر در انتخابات 92 آماده کرد. فتنه ای که این بار با رمز آزادی انتخابات رقم خورد. اینبار دشمن همانند سال 88 فتنه را شروع نموده البته با رمزی دیگر رمز فتنه امسال انتخابات آزاد است که از چندین ماه قبل امپریالیزم و صهیونیزم آنرا در دهان عوامل مزدور خود قرار داده. شما اگر به نام افرادقدونیم قدی که برای ثبت نام برای رقابت های ریاست جمهوری صف کشیده اند ، دقت کنید یقیناً به توطئه ای که دشمن به فکر دنبال کردن آن است پی خواهید برد.

افرادی که بعضی حتی در حد و اندازه یک استاندارد نیز نیستند ! یا افرادی که توان و صلاحیت یک اداره کل را ندارند !

افرادی که حتی در شهرهای خود نیز نتوانستند نظر و رای مردم را بدست بیاورند و حتی نتوانستند که از شهرستان خود وارد مجلس شورای اسلامی شوند ! افرادی که در مراکز قضایی و انتظامی کشور پرونده دارند و بعضاً محکوم به حبس گردیده اند ! افرادی که در فتنه سال 88 یا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش مهمی در جریان فتنه داشتند ! افرادی که در از تریبون های مختلف به اسلام توهین و اسرائیل غاصب را ملت نامیده اند ! کسانی که در دوران وزارت از خود کارنامه خوبی به جای نگذاشتند ! کسانی که حتی در مدیریت های کوچک نیز ناتوانی خود را نشان دادند ! و کسانی که ... !!!

بینی و بین ا... قضاوت کنید که اگر شما به جای اعضای محترم شورای نگهبان بودید چه می کردید؟ آیا می توانستید صلاحیت اینگونه افراد مسأله دار و ناتوان در مدیریت و یا خائن را تأئید نمائید؟! مطمئناً می گویید : خیر ! چون تائید اینگونه افراد ظلم به اسلام و نظام اسلامی و مردم است که برای برپایی و ثبات نظام اسلامی خون ها داده و یا خون دل ها خورده اند! «ترحم بر پلنگ تیز دندان جفا بود بر گوسفندان» ممکن است برای عزیزان این سوال مطرح شود که خیلی از کسانی که خود را کاندیدا نموده اند از قبل می دانستند که رد صلاحیت می شوند ، پس چرا کاندیدا شده اند؟! سوال اصلی همین جاست چون همان طوریکه اشاره شد این ها کاندیدا شده اند فقط برای رد صلاحیت ! چون این ها می خواستند این پیش بینی ارباب امپریالیزم خود را مبنی بر آزاد نبودن انتخابات ، ثابت نمایند و این اجازه را به بنگاه های خبرپراکنی استکبار بدهند تا علیه نظام مقدس اسلامی ما تبلیغ سوء خود را ادامه دهند! چون خودشان بهتر از هر کس می دانند که حتی اگر رد صلاحیت هم نشوند تعداد آراء آنها به ده هزار هم نمی رسد ! ولی چون مأمورند و معذور از طرف امپریالیزم و صهیونیزم مأمورند وارد میدان شوند تا ارباب آنها بتواند در جوامع تبلیغ نماید که در ایران آزادی نیست ! و رئیس جمهور از قبل تعیین گردیده!!

امروز آمریکا و صهیونیزم غاصب تمام توان خود را به کار گرفته تا فتنه ای را که نتوانستند در سال 88 به انجام برسانند امروز آنرا سامان دهند! اینها خواب و خیالها برای این انتخابات دیده اند! چهار سال سرمایه گذاری گسترده کرده تا بتوانند به نتیجه ای برسند ! به آمریکا و اعوان و انصار آنها می گوییم : این ملت بیدار است و هوشیار! در ضمن مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ! اگر شما توانستید در سال 88 آن فتنه را رهبری کنید امروز به یاری خدا ناتوانتر از آن هستید که بتوانید کاری از پیش ببرید!

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست. عرض خود می بری و زحمت ما می داری ! این ملت امروز بیدار و هوشیار و گوش به زنگ رهبری در همه صحنه ها حاضر و ناظر است! و به یاری خدا و رهنمودهای ارزشمند مقام عظمای رهبری مردم با تمام ترفندهای شما آشنا هستند و خود را آماده حضور در تمام صحنه های انتخابات نموده و نمی گذارند که ترفندهای مذبوحانه شما به ثمر نشیند! شما در فتنه 88 با آنهمه نیرو امکانات نتوانستید هیچ غلطی بکنید امروز که دیگر به حول و قوه الهی از آنهمه نوکر دست به سینه به تعداد انگشتان یک دست باقی نمانده. تا انتخابات و ختم تمامی توطئه ها و ترفندهای شما راهی نمانده ! روسیاهی از آن کسانی است که بخواهند وارد ترفند جدید دشمن شوند.

 

غلامعلی آبدهی مقدم کلاله

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار