کتابی که خشم هاشمی را برانگیخت ،

« راز قطعنامه » در کمتر از یک هفته به چاپ ششم رسید

1403-08-01 07:08:30
0
63

کتاب « راز قطعنامه » که پرده از علل و چرایی پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام روح‌الله برداشته و از عبارت « نوشیدن جام زهر » که حضرت امام (ره) پذیرش قطعنامه را به آن تعبیر کردند، رمز گشایی کرده است ، در کمتر از یک هفته به چاپ ششم رسید.

 

به گزارش کلاله خبر،کتاب « راز قطعنامه » با عنوان فرعی « چرایی علل پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ تحمیلی » نوشته « کامران غضنفری » یکی از جنجالی ترین کتاب‌های امسال کیهان بود که در غرفه این ناشر در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

کتاب « راز قطعنامه » جلد 48 از مجموعه نیمه پنهان ، یکی از چالش برانگیزترین کتاب‌هایی است که از سوی دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در اختیار تاریخ‌پژوهان و عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کامران غضنفری، نویسنده کتاب، تلاش دارد تا پاسخ سؤالاتی را درباره پذیرش قطعنامه 598، از رهگذر رجوع به مستندات و واقعیت‌های آشکار و پنهان به دست آورده و با گردآوری اظهارنظرها و عملکرد افرادی که در آن دوران از حیات سیاسی- اجتماعی برخوردار بودند، خواننده را به کشف حقایق تاریخی رهنمون سازد.

به گفته غضنفری در دورانی که مطالب کتاب در بخش پاورقی روزنامه کیهان چاپ می‌شد، هاشمی رفسنجانی نسبت به آنها عکس العمل نشان داده و مطالب و عناوینی را مطرح کرد که در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

این کتاب اکنون مورد استقبال مخاطبان و کتاب‌خوانان قرار گرفته و در مدت کوتاهی پس از انتشارش به چاپ ششم رسیده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار