سید موسی حسینی:

کاروان اعزامی به مرقد امام (ره)، 13 خرداد اعزام می شود

1403-07-28 10:07:30
0
68

سید موسی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهدرستان کلاله صبح امروز در دومین جلسه ای که در خصوص روز ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان تتشکیل گردید،از اعزام کاروان ها به  مرقد امام (ره) در تاریخ 13 خرداد ماه خبر داد.

 

وی افزود: هزینه برآورد شده برای اعزام داوطلبین 13 میلیون تومان می باشد که بخشی از این هزینه ها توسط پایگاههای بسیج و خود داوطلبین مهیا می گردد و بخش دیگر نیز از طریق مسئولین شهرستانی تامین می گردد و سپاه شهردستان وظیفه اعزام و تامین امنیت این کاروان را در دست دارد و ان شالله کاروان در تاریخ 13 خرداد ماه از از شهرستان کلاله اعزام می شود.

دکتر ابراهیم فدائی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان از اعزام یک دستگاه آمبولانس و کادر پزشکی با این کاروان خبر داد.

محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله ضمن تبریک ایام ماه رجب گفت: این ماه های پیش رو مقدمه ای است برای ورود به ماه پرفیض وپربرکت ماه رمضان است و باید هم از نظر فکری و هم از نظر حسمی خود را برای این ماه آماده سازیم.

وی افزود:این دومین جلسه در خصوص اعزام کاروان بسوی مرقد امام (ره) است و این امر نشان از اهمیت این مووضوع دارد و باید تمامی مسئولین شهرستانی در خصوص پشتیبانی این کاروان با سپاه شهرستان همکاری لازم را مبذول کنند تا بتوانیم کاروانی در خور وشایسته آن امام راحل اعزام نمایم.

یادآوار شوئیم 8 میلیون تومان از این هزینه فوق را ادارات شهرستان پرداخت خواهند کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار