مقالات سیلسی:

جنایتکارانی بنام "وهابیت"

1403-08-01 01:08:18
0
9

 

خبر کوتاه بود! اما تبعات آن بسیار سنگین و دلهره آور !بسیار وحشتناک و غیر قابل باور!فجیح و غیر انسانی این خبر حکایت از کاری داشت بس مهیب و نفرت زا !کاری که شقی ترین افراد تاریخ مانند هیتلر،چنگیزخان مغول ،نرون،آتیلا و دیگر خونخواران جهانی از آن إبا داشتند و با آن حالی که دستشان تا مرفق به خون مردم بیگناه آلوده بود بازهم دامان خود را از این جنایت پاک نگه داشتند !جنایت هولناکی که حتی پلیدترین وخونخوارترین انسان های تاریخ اسلام مانند یزید و شمر و اعوان و انصار آنها با آنهمه جنایاتی که درحق خانواده آل ا... روا داشتند بازهم از این کار غیر انسانی و غیر اسلامی خود را بدور داشتند!این عمل ننگ آور همانطور که در قسمت های متعدد خبری از صدا و سیما شنیده یا در روزنامه خوانده اید نبش قبر صحابی گرانقدر پیامبر اعظم اسلام و یار باوفای مولا امیرالمومنین بودکه بدست عده ای گرگهای انسان نما انجام گرفت!آنهم انسان نماهایی که ادعا مسلمانی نیز داشتند!!!

کدام عقل سلیمی باورش می شود که عده ای گرگ صفت که بزرگترین افتخارشان دست و پا بوسی سران سه کشور کفر و شرک جهان است کشورهایی که سابقه طولانی در مسلمان کشی دارند،مانند انگلیس این روباه پیر فرتوت آمریکا این غدار کش و پادوی انگلیس و اسرائیل غاصب کودک کش ،مسلمان هستند؟!! مسلمانی پیش کش اصلا چه کسی باورش می شود که ان حیوانهای و حشی که بویی از انسانیت نبرده اند ،می توانند انسان باشند!آخر اینها از حیوان نیز پست ترند.

حیوانات درنده ای چون شیر،ببر،پلنگ و ... !چون آنها 1- هیچگاه همنوع خود را نمی درند 2- تا گرسنه نشوند آزارشان به هیچ حیوانی نمی رسد   3- به اندازه رفع گرسنگی شکار می کنند! آخر این حیوانات انسان نما کدام یک از قوانین حتی حیوانات وحشی را رعایت کرده و به آنها پای بند هستند که اینها را حیوان بنامیم؟!الحق و الانصاف با حیوان نامیدن اینها بزرگترین ظلم را به حیوانات کرده ایم!چون اگر حیوانات از ما بپرسند که ما که حیوان وحشی بودیم کدام یک از جنایاتی را که اینها در حق همنوعانشان کرده اند،به همنوعانمان روا داشته ایم،چه جوابی داریم که به حیوانات بدهیم!!

در قاموس این وحشیان آدمکش و جانی و مزدور یک چیز یافت می شود قتل و کشتارو خونریزی !! اینها طالبند!طالب خونریزی و مرگ انسانهای بیگناهی که بدست این اشرار قتل عام می شوند !!وهابیت!!! ای دو صدلعنت به انگلیس خبیث که برای نفوذ در جهان اسلام و به یغما بدن منافع مسلمانان ،با علم کردن محمدبن عبدالوهاب ،رخنه ای در دین به وجود آوردند که نتیجه اش کشتار و قتل عامی است که اینها به اسم وهابیت در جهان اسلام به راه انداخته اند! اینها پا را از این فراتر برده و کثیف ترین و غیر انسانی ترین کاری را که در هیچ مکتب و مرامی دیده نشده و تمام افکار عمومی جهان از ان تنفر دارند انجام دادند و آن نبش قبر و ویران نمودن قبور مومنین خصوصا صحابه گرانقدر رسول ا... و از همه مهمتر فرزندان گرامی آل ا... است!! برای اینکه به میزان این وحشیگری وبربریت اینها پی ببرید،موضعگیری افکار عمومی مردم جهان را ببینید که همگی این عمل ننگین و شرم آور را محکوم نمودهاند.

امروز حقانیت شیعه برهمه آشکار شد!اینها به مصداق این حدیث امام جعفر صادق (ع) که فرمودند: خداوند دشمنان ما را از احمق ترین انسان ها قرار داده است،نشان دادند که نه تنها بویی از انسان و انسانیت نبرده اند بلکه از احمق ترین افراد هستند چون با این عملشان اولا نشان دادند که اینها حیواناتی وحشی و فاقد شعور و فهم هستند. ثانیا با بیرون آوردن بدن مطهرحجربن عدی که بعد ازحدود 1400 سالم سالم بیرون آمد،حقانیت شیعه را به جهان نشان دادند،چیزی که این احمق ها به فکر حذف آن هستند.

چراغی را که ایزد برفروزد،هر آنکس فوت کند ریشش(بلکه ریشه اش ) بسوزد.اینها با دست خودشان هلاکت خود و اربابانشان را فراهم کردند. چون دیر فهم ترین انسانها نیز فهمیدند که اینها جیره خوران و مزدوران صهیونیست غاصب هستند و ماموریت آنها نجات اسرائیل از خشم عمومی مردم مسلمان است که امروز به حول و قوه الهی سراسر منطقه را فرا گرفته !آنها خواستند با این عمل ننگینشان موجب تفرقه و تشتت مسلمانان را فراهم آورند ولی این کور دلان غافلند که این عمل غیر انسانی آنها زمینه ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان شد . اینها می خواستند جنگ شیعه و سنی در منطقه راه بندازند ولی کدام عاقلی است که نداند که این حربه صهیونیست ها برای تفرقه است و دامان اهل سنت از چنین عمل ننگینی پاک و مبرا است !عکس العمل و موضعگیری های اهل سنت خصوصا علمای آنها دال براین حقیقت است !به آمریکا ، انگلیس و اسرائیل غاصب هشدار می دهیم که صبر مسلمانان حدی دارد!بترسید از روزی که صبر مسلمانان لبریزگردد!ان شا ا... شیعیان تقاص این جنایت هولناک را از اربابان وهابیت و سلفی ها که همان اسرائیل غاصب ،آمریکا ی جهانخوار و انگلیس این روباه پیر را ،از آنها خواهند گرفت . به یاری خدا فرزندان معنوی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای خشم و کینه مقدس خود را از آمریکا ،انگلیس و اسرائیل غاصب و نوکران دست نشانده شان مانند وهابیت و خانواده آل سعود در سینه انباشته تا در روز حادثه ،مانند صاعقه بر سر این خبیثان فرود آیند. دور نیست که با فتح قدس ،نابودی اسرائیل غاصب و تفاله های آن مانند وهابیت این غم عظمی به شادی امت اسلامی تبدیل گردد.

غلامعلی آبدهی مقدم - کلاله


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار