ثبت نام از معتکفین کلاله ای از 23 اردیبهشت شروع می شود

1403-07-28 10:07:24
0
58

در جلسه ای که امروز در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی تشکیل شد شروع ثبت نام از معتکفین از 23 اردیبهشت ماه اعلام گردید.

 

به گزارش کلاله خبر،در سال گذشته 360 نفر ثبت نامی اعتکاف داشتیم و طبق روال سال های گذشته، از تاریخ 23 اردیبهشت ماه سال جاری از معتکفین ثبت نام بعمل می آید و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله مراجعه نمایند.

شرایط سنی برای برادران حداقل 17 سال و برای خواهران 15 سال می باشد و برای هر نفر حداقل 20 هزار تومان هزینه در نظر گرفته می شود و معتکفین خواهر در مسجد جامع و برادران در مسجد علی ابن ابیطالب ساماندهی می شوند.

محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در این جلسه گفت: باید مکان ها را از نظر فرهنگی و فکر اسلامی تحت پوشش قرار دهیم و فضای اعتکاف باید طوری باشد که معتکفین محترم رضایتمندی کامل را دارا باشند.

وی اشاره ای به روز رحلت جان گداز امام راحل داشت و گفت: روز 15 خرداد ماه همواره در ذهن آحاد مردم باقی خواهد ماند چرا که این روز از روزهای بزرگ و پر عظمت تاریخ ایران می باشد و مسئولین شهرستان باید از هیچ تلاشی در برگزاری مراسم ارتحال آن امام راحل دریغ نکنند و یاد عزیز رفته را در ذهن های مردم زنده نگه دارند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار