امام جمعه شهرستان کلاله:

نبش قبر مسلمان حرام است

1403-07-28 10:07:26
0
63

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: نبش قبر مسلمان بدون دلیل حرام است.

 

وی گفت: براساس موازین اسلام حتی نبش قبور مومنین و مسلمین حرام است چه برسد به حجربن عدی که به او حجرالخیر می گفتند،او در سن 27 سالگی به دستور مستقیم معاویه به شهادت رسید. شهادت حجر تاثیر عجیبی در امت اسلام داشت حتی عایشه با درخواست ملاقات معاویه امتناع کرد و او را قاتل محمدبن ابوبکر و حجربن عدی خطاب کرد در آخر معاویه مجبور به عذرخواهی شد تا عایشه او را به حضور پذیرفت.

کشیری افزود: نکات مهم در رابطه با شهادت حجربن عدی و میزان این جنایت همین بس که معاویه هنگام جان دادن این ورد را بر زبان داشت و با ناراحتی می گفت مرا با حجربن عدی و قاتل او چکار؟!امروز متاسفانه وهابیون این نوکران دست به سینه اسرائیل غاصب و این نوچه آدمکش آمریکای جنایتکار با اینکار زشت و غیر انسالنی (نبش قبرحجربن عدی ) و بیرون آوردن بدن مطهر اصحابی گرانقدر رسول اکرم که مانند روز اول بدن وی سالم بود، چهره پلید خود را نمایان کردند.

کشیری گفت: از زمان دفن این صحابی پیامبر 1400 سال می گذرد و سالم در آمدن پیکر مطهر این صحابه دلیلی بر حقانیت شیعه و مسلمانان پیرو خاندان آل الله است و سند رسوایی وهابیت می باشد.

 تصاویری از عاملین این جنایت ننگین که بدست پلیس دسگیر شده اند:

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار