نام سید ابراهیم میرزایی از کلاله در این اسامی دیده می شود،

29 هنرمند و خادم تئاتر در گلستان تجلیل شدند

1403-08-01 03:08:42
0
11

در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر استان و مسئولان گلستان از 20 هنرمند عرصه تئاتر و 9 نفر از خادمان تئاتر استان تجلیل و تقدیر شد.

 

به گزارش کلاله خبر،در این مراسم که ظهر دوشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از صفر روحی و امیر کاوش از گرگان، حسین فدایی و عبدالحکیم بهرامی از گنبد و علی اصغر صفایی از رامیان تجلیل شد.

همچنین از علیرضا یلمه و حاجی محمد ایری از بندترکمن، علیرضا اسدی از آزادشهر، روح الله نوری از کردکوی، مرتضی ملک محمودی و علی اکبر بخشی از بندرگز، سمیه نور علیشاهی از علی آباد کتول، علیرضا اسدی از مینودشت، سید ابراهیم میرزایی از کلاله، عبدالحی حجازی و احمد کولف از گنبد، مسلم اسماعیلی، زهرا امامی، ملوک طلوع نژاد، روح الله خالقی، مهدیس بحری، جلال سلامتی، شیرین بوستانی و کبری غلامی از گرگان تقدیر شدند.
 
در بخش خادمین تئاتر نیز، از سرگرد جعفر جعفری بسیج، محمدرضا داورزنی از گنبد، خانم گیلاسیان از بهزیستی، عقیل غریب آزادی از حراست، حسین قلندری از کردکوی، مسعود متانی از صدا و سیما، جعفر سیدانلو از مطبوعات، مسعود طاهری از حوزه هنری و محمد شریعتی از تالار فخرالدین اسعد تقدیر صورت گرفت.
 
غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم، با اشاره به رشد و شکوفایی برخی از رشته ها، تصریح کرد: برای ادامه این مسیر نیاز به کمک و مساعدت بیشتر است تا زمینه قابلیت و ظرفیت در مقام بالایی فراهم شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از مقامات کشوری خواست تا سالن تئاتر در شهرستان گرگان شکل گیری شود تا هنرمندان از یک سالن اختصاصی برخوردار شوند./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار