اخبار ورزشی:

چهار ورزشکار گلستانی راهی اردوی تیم ملی کبدی بانوان شدند

1403-08-01 11:08:32
0
24

چهار ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران در اردبیل راه یافتند.

 

به گزارش کلاله خبر،این اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی سالنی بانوان ایران، به منظور حضوری قدرتمند در چهارمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، از  سه شنبه 17 اردیبهشت به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

رقابت های کبدی داخل سالن آسیا، تیر امسال در  اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.  تا موقع اعزام، دو اردو در پیش رو خواهد داشت.
 
کادر فنی تیم ملی، اسامی 11 بازیکن را برای شرکت در این اردو اعلام کرد که صدیقه جعفری، سحر ایلات، ملیحه میری و سمیرا شعبانی از گلستان هستند.
 
اعزام تیم گلستان به مسابقات جایزه بزرگ شمشیر بازی کشور
 
اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ بزرگسالان کشور در دو اسلحه اپه و سابر مشخص شد.  
 
مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بزرگسالان کشور در قسمت آقایان، روزهای 16 تا 26  اردیبهشت درتهران برگزار می شود که با اعلام کمیته فنی هیئت استان نفرات ذیل به عنوان بازیکنان برتر استان در این دو اسلحه در رنکینگ فدراسیون برای حضور در مسابقات انتخاب شدند. 
 
در رشته اسلحه اپه ،غفور خوجاقی و ستار سید خوجه، اسلحه سابر؛ حامد ثنایی، عدنان حاجی آبادی،جمال الدین ایمری، منصور سید خوجه و با مربیگری حامد ثنایی در این مسابقات شرکت می کنند. 
 
در همین راستا رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ بانوان نیز از پنجشنبه گذشته در تهران آغاز شده است، در روز نخست این مسابقات و در اسلحه فلوره مريم وهابی و مطهره محسنی به ترتیب به عنوان اول و دوم دست یافتند. ضمن اینکه عنوان مشترک سومی هم به سروناز مرتضوی  و الهه قهرمانی اختصاص یافت.
 
مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بانوان و مردان به عنوان اولین رویدادهای ورزشی در سال جاری برگزار می‌شود و یکی از ملاک‌های در نظر گرفته شده برای معرفی شمشیربازان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیاست./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار