آزمون ورودی حوزه علمیه گلستان با شرکت 450 متقاضی برگزار شد

1403-08-01 03:08:42
0
9

آزمون ورودی حوزه علمیه استان گلستان با حضور 450 شرکت کننده برادر، پیش از ظهر جمعه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر،این آزمون در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهیان برگزار شد.
 مدیر حوزه علمیه استان گلستان در جمع شرکت کنندگان در این آزمون گفت: انسانی که با خلوص نیت وارد این راه شده و سستی به خرج ندهد، قطعا می تواند به آن اهدافی که به دنبال اوست، برسد.
 
 حجت الاسلام مصطفی ملکی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز معلم، اظهار داشت: راهی که شما عزیزان انتخاب کرده اید را نمی توان با معیارها و شاخصه های مادی ارزیابی کرد، چراکه راهی بسیار باارزش و مهم است.
 
 وی ادامه داد: درک و شناخت این راه، همانند درک ارزش رسالت انبیاء الهی و اولیاء الله می باشد و همان وظایفی که انبیاء بر دوش خود می کشیدند، بر عهده شما نیز بوده و باید بر همان مبنا حرکت کرد.
 
 مدیر حوزه علمیه استان گلستان ابراز داشت: قطعا پاداش و جزای کسانی که در این راه قدم برداشته و خود را وقف هدایت جامعه می نمایند، غیر از بهشت نخواهد بود.
 
 عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان ساخت: بنده به دلیل انتخاب این راه به شما عزیزان تبریک می گویم؛ البته هر راهی که ارزش آن بالا باشد، قطعا خطرات و لغزش هایی را نیز در پیش دارد که در کمین هستند./مهر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار