خواستار عنوان کرد:

پروژه آبرسانی به 6 روستا کلاله در حال اجرا است

1403-07-28 10:07:19
0
57

مدیرعامل آبفار گلستان گفت: در حال حاضر پروژه های آبرسانی مجتمع های آبرسانی زاو ، قره شور، همت آباد، سوار، توحید و مجتمع تک روستایی از پروژه های در دست اجرا در شهرستان کلاله است.

 

علیرضا خواستار صبح امروز در بازدید نماینده مردم شهرستان در مجلس از پروژه های آبرسانی افزود: با توجه به تلاش همکاران و پیشرفت های فیزیکی این پروژه ها امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم خدمات رسانی مطلوبتری به روستاهای شهرستان کلاله داشته باشیم.

وی گزارشی از روند اجرایی پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان کلاله را ارائه کرد و خواهان توجه بیشتر مسئولان در جهت اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل طرحها شد.
 
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفار گلستان ضمن تشریح فعالیت های در دست اجرای این شرکت در روستاهای شهرستان کلاله اظهار داشت: در حال حاضر 93 روستای این شهرستان با 17 هزار و 88 خانوار و جمعیتی بالغ بر 65 هزار و 522 نفر تحت پوشش مدیریت امور آبفار شهرستان کلاله قرار دارد.
 
عبدالکریم رجبی نماینده مردم شهرستان های مینودشت ، کلاله ، گالیکش و مراوه تپه  ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، خواستار تداوم این فعالیت ها شدند.
 
وی تصریح کرد: آب رسانی به روستاهای محروم و دورافتاده استان گلستان اقدامی ارزشمند و خداپسندانه است.
 
به گفته وی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش خود را برای کمک به دستگاههای اجرایی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم روستا به کار می گیرند.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار