مقاله سیاسی:

چاه کن در چاه !!

1403-08-01 01:08:28
0
21

مقاله ای جالب برای شما عزیزان.

 

وقتی انسان فجایع قتل عام انسانهای بیگناهی که در افغانستان، پاکستان،عراق ،مصر ،فلسطین ،سوریه ،یمن و ... کشته می شوند را می شنود،دلش به درد می آید که چرا اینهمه انسان بیگناه قتل عام می شوند واز خودش می پرسد که آیا زمانی فرا می رسد که این قتل عام ها پایان پذیرد؟! اصلا چرا راه دور برویم در همین ایران خودمان در زمان جنگ تحمیلی و یا به دست گروه تروریست منافقین که مورد حمایت غرب و خصوصا آمریکا بودندچقدر انسان بیگناه توسط آنها به شهادت رسیدند؟!خون چند انسان بیگناه برزمین ریخته شد؟! خون انسان های بیگناهی که خداوند کشتن یکنفر را با کشتن تمام بشریت برابر دانسته و از همه مهمتر در حالیکه حرمت و آبروی یک مومن را از حرمت خانه خدا بالاتر دانسته،شما حساب کنید حرمت خون اینهمه انسان بیگناه در نزد خداوند جقدر ارزشمند است!!؟

تاکنون هیچگاه این سوال برایتان پیش آمده که مسبب ریختن خون اینهمه انسان بیگناه کیست؟بدون شک انگشت اتهام همه بسوی آمریکاست!این نه تنها اتهام بی پایه و اساس نیست بلکه جرمی ثابت شده نزد افکار عمومی تمام مردم جهان و حتی آزاداندیشان آمریکایی نیز است!موسس گروهک القاعده و طالبان که در قاموس آنها بغیر از قتل و غارت و آدمکشی چیزی دیگری یافت نمی شود توسط چه کشوری بغیر از آمریکا بوجود آمده؟تاجائیکه حتی وزیر خارجه وقت آمریکا خانم کلینتون در کنگره آمریکا اعلام میدارد که القاعده و طالبان را ما تجهیز و آموزش دادیم که در مقابل شوروی سابق بجنگند!مردم سوریه نیز امروز گرفتار تروریست هایی هستند که بدست آمریکا تجهیز و برای آدمکشی به سوریه فرستاده شده اند!مردم بیگناه افغانستان و پاکستان توسط چه کسانی بغیر از نوکران دست به سینه آمریکا،به شهادت می رسند؟! جنایتکارانی مانند منافقین که دستشان تامرفق به خون مردم بیگانه ایران آلوده است،توسط چه نیروهایی حمایت و تجهیز شده اند؟!دم خروس جنایات آمریکا بقدری هویدا گردیده و دولتمردان آمریکایی وقاحت و بی شرمی را به جایی رسانده اند که امروز علناً دفتر منافقین را به نزدیکی کاخ سیاه و تزویر خود منتقل تا آنها راحت تر بتوانند فرامین روسیاه آمریکایی را در مورد قتل عام مردم شهید پرور ایران به اجرا بگذارند!

خلاصه جنایات ضد بشری آمریکا آنقدر هستند که احتیاج به هیچ دلیل و برهانی ندارد.از همه مهمتر برای اینکه مقاله طولانی نشود از جنایات معروف آمریکا مانند جنگ ویتنام و بمب باران هیروشیما و ناکازاکی و ... صرف نظر شد!

فقط برای یاد آوری گوشه کوچکی از هزاران جنایات ضد بشری آمریکا را بازگو نمودیم.هدف از یاد آوری این جنایات ، حادثه ای است که این روزها در آمریکا اتفاق افتاد حادثه انفجار در شهر بوستون!حادثه ای که به کشته و مجروح شدن عده ای از مردم آمریکا گردید. البته ما از بوجود آمدن چنین حادثه ای خوشحال نیستیم اصلا دینمان به ما این اجازه را نمی دهد که از کشتن انسان های بی گناه خوشحال باشیم هرچند که آن انسان دشمن ما هم باشد. از افکار عمومی مردم آمریکا خصوصا مردم شهر بوستون و خانواده های داغدار حادثه دیدگان سوال می کنیم که از دست دادن عزیزان آن هم در چنین حادثه هایی دلخراش و تکان دهنده چقدر سخت است ؟! (دولتمردان آمریکا از بس که جنایت کرده اند از اینگونه حوادث ککشان هم نمیگزد و اگر هم عکس العملی از خود نشان می دهند برای افکار عمومی مردم آمریکاست )

امروز خانواده های فراوانی در افغانستان ،پاکستان،عراق،سوریه، فلسطین،یمن و ... همچون شما داغدار عزیزانی هستند که یا بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم به دست دولتمردان جانی شما(آمریکا) قتل عام می شوند.

هیچگاه از خود سوال کرده اید که دولتمردان شما چه منافعی می توانند در کشورهای بیگانه داشته باشند که برای حفظ آن منافع افراد بیگناه آن کشورها را قتل عام نمایند؟!!

از افکار عمومی مردم آمریکا سوال می کنیم که تاوان این خونهای برزمین ریخته شده بر گردن کیست؟! اگر شما مانند مردمی که در زمان جنگ ویتنام در آمریکا می زیستند، به خیابان ها می ریختید و علیه دولتمردان خود که مردم بیگناه را قتل عام می نمایند، اعتراض می کردید،آیا دولت شما جرات لشکرکشی به کشورهای دیگر را بخود می داد؟! شعر معروفی است که میگوید: آه مظلوم به سوهان ماند-گر نبرد برنده را تیز کند!

مطمئن باشید که اگر شما جلوی دولتمردان خود نایستید و علیه کشتار مردم بیگناه دگر کشور ها موضع گیری نکنید،فردا عواقب آن کشتارها یقه شما را خواهد گرفت،این آتشی که دولتمردان شما با تجهیز گروهک های تروریست در اقصی نقاط جهان روشن کرده اند روزی دامن شما را نیز خواهد گرفت! تا آن روز فاصله ای نیست چون نشانه آن آتش در بوستون خودنمایی کرد و فردا خدا می داند کدام شهر آمریکا با چه فاجعه ای وسیع دومین آن باشد. چاه کن در چاه است پس تا دیر نشده خودتان چاره کار نمایید!چاره ای اساسی که دیگر دولتمردان شما بخود جرات تجاوز به دیگر کشورها را ندهند.

غلام علی آبدهی مقدم - کلاله

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار