62 جایگاه سی ان جی در گلستان خدمات دهی می کنند

1403-08-01 03:08:24
0
11

مدیرعامل گاز گلستان گفت: تاکنون دراستان تعداد 62 جایگاه سی ان جی راه اندازی و درحال سرویس دهی به وسایل نقلیه هموطنان عزیز هستند.

 

به گزارش کلاله خبر،رمضانعلی سنگدوینی عصر دوشنبه در بازدید از جایگاه های سوخت مرکز استان افزود: این طرح بزرگ ضمن اینکه منجر به کاهش  مصرف سوخت بنزین در سطح کشورشده است و ما را از واردات و وابستگی خارج کرده است ، و صرفه جویی بسیار خوبی در تامین سوخت خودرویی شده است.

وی در ادامه گفت: این طرح همچنین نقش موثری در کاهش آلاینده های زیست محیطی بهمراه داشت ضمن اینکه تقلیل تردد  تانکرهای حمل سوخت در سطح استان و کم شدن حوادث ناشی از تصادفات از مزایای دیگر این طرح مهم بود. 
 
سنگدوینی افزود: خوشبختانه در سال 91 با استقبال  صاحبان وسایل نقلیه به استفاده از سوخت گاز در استان گلستان بالغ بر200 میلیون متر مکعب سوخت گاز در جایگاههای سی ان جی توسط خودروهای گاز سوز مصرف شد. 
 
وی با بيان اينكه حدود 60 درصد از سوخت مورد نياز خودروهاي استان ازطريق گاز تامين مي شود تصریح کرد: مصرف هر متر مکعب گاز با یک لیتر بنزین حدوداً برابراست بنابراین هر چه برمصرف سوخت گاز وسایل نقلیه افزوده شود به همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه اظهارداشت: درحال حاضر پروژه گاز رسانی به جایگاه  CNG  گالیکش در دست اجراست که انشاء الله برابر برنامه  تزریق گاز و راه اندازی خواهد شد./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار