فرماندار کلاله اعلام کرد:

40 میلیارد ریال هزینه راه اندازی فرودگاه کلاله شد

1403-07-28 10:07:30
0
61

عصر دیروز در جلسه ای که با حضور شهرداران و شورای شهر ،شهرستان های همجوار کلاله در فرودگاه شهرستان تشکیل شد،فرماندار کلاله هزینه راه اندازی فرودگاه کلاله را 40 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

به گزارش کلاله خبر،عصر دیروز جهت هم اندیشی و همفکری بیشتر در خصوص راه حل های موجود برای استمرار پروازهای فرودگاه کلاله جلسه ای با حضور فرماندار ونماینده شهرستان کلاله ،شهرداران و شورای شهر،شهرستان های مجاور کلاله در فرودگاه شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله هزینه راه اندازی فرودگاه شهرستان را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : استمرار پروازهای این فرودگاه به عنوان یکی از فرودگاه های استان باعث پیشرفت و رونق نه تنها کلاله بلکه باعث پیشرفت و رونق سایر شهرهای استان می گردد و این هم کمک ویاری مسئولین شهرهای استان را می طلبد.

در ادامه جلسه خلیل صادقی رئیس فرودگاه کلاله توضیحاتی درخصوص قابلیت های این فرودگاه ارئه داد و گفت: فرودگاه کلاله دارای طول باند 2217 متر و عرض 45 متر می باشد و می تواند نشست و برخاست هواپیماهای فوکر 50 و 100 را پشتیبانی کند و همچنین فرودگاه به تجهزات روز دنیا مجهز بوده و ایستگاه آتش نشانی آن نیز فعال می باشد.

در پایان پیشنهاداتی از سوی جمع حاضر مطرح گردید که اگر به این پیشنهادات بها داده شود موجب استقبال جدی مردم از پروازهای این فرودگاه می شود که به چند مورد از آنها می پردازیم.

* تخفیف بلیط این پروازها

در حال حاضرنرخ این پروازها 104800 تومان می باشد و کاهش این مقدار با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم این منطقه باعث استقبال مردم برای استفاده از خط های هوایی برای مسافرت های خویش می شود.

** تغییر ساعات و روزهای پرواز

روزهای پرواز این فرودگاه روزهای سه شنبه و جمعه می باشد و ساعات پرواز ظهر می باشد و مسافرانی که بقصد انجام کارهای اداری مسافرت می کنند از وقت اداری بازمی مانند و این یک ضعف بحساب می آید.

*** تبلیغات وسیع و همه جانبه توسط مسئولین

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار