رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد:

۵ کشته و ۸ مجروح در حوادث رانندگی ۴۸ ساعت گذشته

1403-07-03 12:07:26
0
41

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن ۵ و مصدومیت ۸ تن بر اثر حوادث مهم رانندگی ۲ روز گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: در ساعت 13:40 روز پنجشنبه بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری پژو 206 و یک‌دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 20 محور کردکوی- بندر ترکمن در استان گلستان، 3 نفر جان خود را از دست دادند و 1 نفر مجروح شد که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو 206 اعلام کردند.

سرهنگ سلبی در ادامه افزود: در حادثه دیگری در ساعت 17:40 روز جمعه در کیلومتر 30 محور بندرعباس-سیرجان، بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو 405 موجب کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 1 نفر دیگر شد که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو 405 اعلام کردند.

وی در ادامه گفت: در ساعت 21:50 روز جمعه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید در محور امام زاده علی به دیهوک در استان خراسان جنوبی، 6 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

وی افزود: با بررسی تصادفات روز گذشته مهمترین علت تصادفات در معابر برون شهری کشور، عدم توجه به جلو ٣٠ درصد، تخطی از سرعت مطمئنه ٢٤ درصد، عدم رعایت حق تقدم ١٤ درصد، انحراف به چپ ١٧ درصد و خستگی و خواب آلودگی ٦ درصد بوده و 36 درصد از تصادفات مذکور مربوط به واژگونی خودروها بوده است و 13 درصد از آن نیز مربوط به برخورد با عابرین پیاده بوده است./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار