مصدقی :

هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در گلستان اعطا شد

1403-06-26 08:06:30
0
100

سرپرست راه و شهرسازی گلستان گفت: تاکنون هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای پروژه های مسکن مهراستان اختصاص داده شده است.

 

عادل مصدقی افزود: این تسهیلات بانکی با نرخ چهار درصد در سایر شهرهای استان و نرخ هفت درصد به متقاضیان مسکن مهر در مرکز استان ارائه شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه 86 در دولت نهم با هدف خانه دار کردن اقشار کم درآمد، برای توانمندسازی شرکتهای تعاونی از محل تسهیلات بانکی و حذف قیمت زمین از ساخت مسکن، طرح مسکن مهر در قالب طرح ملی اجرایی شد.
 
وی عنوان کرد: در گلستان بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، در شهرهای بالا و پایین 25 هزار نفر جمعیت و بافتهای فرسوده ساخت 51 هزار و 502 واحد مسکن مهر هدفگذاری شده است.
 
مصدقی گفت: از این تعداد، تاکنون 33 هزار و 700 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 10 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و هفت هزار و 802 واحد در محل بافتهای فرسوده در حال ساخت داریم.
 
سرپرست راه و شهرسازی گلستان یادآورشد: تاکنون بیش از 14 هزار و 734 واحد در بخش دولتی( شرکتهای تعاونی و تفاهم سه جانبه) و خود مالکی افتتاح شده اند.
 
وی گفت: همچنین 13 هزار واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح است و با حضور مقامات کشوری افتتاح می شود و بیش از 50 درصد پروزه ها تاکنون افتتاح و یا به مرحله بهره برداری رسیده اند.
 
مصدقی یادآورشد: حذف قیمت زمین از مسکن مهر، افزایش وام، تخفیف و معافیت در عوارض ها و تعرفه ها از جمله مزیتهای اجرای مسکن مهر است./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار