اخبار ورزشی:

برگزاری مسابقات والیبال جوانان زیر گروه قهرمانی گلستان

1403-07-02 11:07:19
0
43

ضرورت پیگیری رفع مشکلات مردم، جدیت در تحقق شعار سالجاری، برگزاری مسابقات والیبال جوانان زیر گروه قهرمانی از جمله عناوین اخبار کوتاه گلستان است.

 

به گزارش کلاله خبر،جواد قناعت استاندار گلستان پیش از ظهر سه شنبه در ملاقات عمومی با مردم  بر ضرورت و اهميت پيگيري و رفع مشکلات مردم از سوي مديران تأکيد کرد و ايجاد اشتغال و کارآفريني را از مهمترين وظايف دولت و مهمترين مسئوليت مديران برشمرد.

وي از صبح امروز با تعداد25  نفر از اقشار مختلف مردم استان به صورت چهره به چهره ديدار و مسائل و مشکلات فردي ، اجتماعي ، اداري، اقتصادي و... آنها را بررسي کرد و دستورات لازم را صادر کرد.
 
جدیت در تحقق شعار سالجاری
 
رئیس اتاق بازرگانی گلستان با اشاره به نامگذاری این سال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خواستار جدیت و تلاش برای تحقق این عنوان شد.
 
حمید دامغانی در ادامه سخنان خود گزارشی از فعالیتهای سال گذشته اتاق و برنامه های پیش رو ارائه داد.
 
 در ادامه جلسه عابدی و قره باش نواب رئیس اتاق درخصوص فعالیت کمیسیون ها، مشکلات گمرک و برپایی نمایشگاه قزاقستان، میزهای کشورها و حمل و نقل نکاتی را اعلام کردند و خواستار پیگیری و توجه جدی جهت رفع آنان شدند.
 
مسابقات والیبال جوانان زیرگروه قهرمانی گلستان
 
مسابقات والیبال جوانان زیرگروه قهرمانی استان با حضور شش تیم از شهرستانهای استان به مدت سه روز در آق قلا برگزار می شود.
 
در این مسابقات تیمهای مبل کارنو بندرترکمن ، مراوه تپه ، کلاله ، ستارگان جاوید آق قلا و 2 تیم از باشگاه فرهنگی ورزشی و گردشگری میدان آق قلا حضور دارند. 
 
این مسابقات از روز چهارشنبه تا جمعه ششم اردیبهشت در سالن ورزشی امام خمینی (ره) آق قلا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار