کوهستانی:

35 هزار بازنشسته گلستان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند

1403-08-01 03:08:35
0
10

رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان گفت: اکنون تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان به تعداد 35 هزار نفر از طریق کانون عالی کشور از بیمه تکمیلی برخوردار شده اند.

 

به گزارش کلاله خبر،محمد کوهستانی شامگاه یکشنبه در جمع اعضای کانون بازنشستگان استان افزود: تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی به تعداد یک هزار و 380 نفر و تعمیرات مسکن از 30 میلیون تا 150 میلیون ریال به تعداد یک هزار نفر از بازنشستگان استان پرداخت شد و در آینده انتظار می رود که با تعامل بیشتر میزان وام قرض الحسنه و نیز مدت بازپرداخت آن افزایش یابد.

کوهستانی گفت: این کانون ها پل ارتباطی بین بازنشستگان و مدیران و مسئولان هستند و بی شک تعامل بیشتر بین آنها راهگشای بسیاری از مسائل بازنشستگان و مستمری بگیران است.
 
وی افزود: کانون بازنشستگان استان و کشور نیز برای به ثمر نشستن اهداف نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام عظمای ولایت و امامت با تمام توان در این مسیر حرکت می کند و تمام برنامه ریزی های خود را بر این اساس استوار می کند.
 
این عضوهیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: با راه اندازی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران امکان مناسبی برای پیشبرد خواسته ها و انتظارات آنان حاصل شد و اکنون نمایندگان این کانون ها در سطوح مختلف تصمیم گیری در کشور حضور دارند.
 
فعالیت 10 کانون بازنشتگی در گلستان
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 10 کانون بازنشستگان در شهرستان های گلستان در حال فعالیت هستند گفت: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته زمینی به مساحت 200 متر مربع از سوی فرمانداری شهرستان کلاله به کانون استان تحویل شد و به زودی کار ساخت کانون بازنشستگان کلاله در آن آغاز می شود.
 
کوهستانی عنوان کرد: برگزاری سفر چهار روزه زیارتی و سیاحتی به بندر انزلی ، اردوی یک روزه بازنشستگان به النگ دره گرگان هر کدام با حضور تعداد 200 بازنشسته استان، برگزاری جلسات منظم دوره ای در شهرستان ها و جلسات کشوری در کانون عالی و نیز پیگیری هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان در کشور از دیگر فعالیت های کانون بازنشستگان است.
 
رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان و عضو اصلی هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در خاتمه گفت: بازنشستگان دارای کوله باری از تجربه و دانش هستند و حضور آنان در سطوح مختلف تصمیم گیری باعث پیشرفت بیشتر و خدمت به آنان باعث افتخار است./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار