مقاله:بهترین عیدی دنیا به مسلمانان خصوصا مردم ولایتمدار ایران

1403-08-01 01:08:44
0
9

تا کنون چندبهار را پشت سرگذاشته اید؟ده بهار،بیست بهار،سی بهار و یا...؟! تاکنون چقدر عیدی گرفته اید؟هزارتومان،ده هزارتومان،بیست هزارتومان و یا...؟! از چه کسانی عیدی گرفته اید؟از پدر،مادر،دایی ،خاله و یا ..؟! کدام عیدی بیشتر از همه شما را خوشحال نموده است؟رفتن به شمال یا دریا؟مسافرت بهشهرهای اقوام پدری و مادری؟ رفتن به خارج؟زیارت مشهد و قم ویا..؟! یا مهمتر از همه در ایام عید چه چیزی می توانست بیش از همه شما را خوشحالکند؟می دانید که هدف از پرسیدن این سوال های گوناگون چیست؟


 

حال خدمت شما عزیزان بهتراز جانم اصل قضیه را بازگو میکنم تاشما را از بهت پرسیدن این سوالات بی سروته نجات بخشم!شما در روز اول فروردین ماه حتما سخنرانی مهم حضرت آقا را که در حرم مطهر رضوی ایراد فرمودند را از صدا و سیما شنیده اید که حتما همینطور است و قطع به یقین مطمئن هستم که بخاطر گیرایی آن سخنان گهربار نه یکبار بلکه چندین بار دل به آن سخنان داده اید.حضرت آقا این وارث خانواده آل ا... و این یگانه زمان مانند خلف صالحش مولا علی (ع) که هنگام مواجه با دشمن چه با تیغ و چه با لسان آنچنان خصم را منکوب می کرد که قدرت هرگونه تلاش و فکری را از او سلب می نمود،او نیز در حرم مطهر بر منبر خطابه آنچنان بردشمن زبون و متجاوزتاختند که حماسه فتح بدر و خیبر را که بدست پرتوان و باکفایت مولایمان علی (ع) در زمان رسول ا... را به عینه در مقابل دیدگانمان تداعی کرد.

 

او با این عمل و سخنش نه تنها بزرگترین بلکه با ارزشمندترین عیدی جهان را نه تنها به مردم مسلمان و ولایتمدار ایران بلکه به تمامی مسلمانان و محرومان جهان اهدا نمودند.قدر مسلم بدانید که اینگونه عیدی ها کمتر در طول عمر به سراغ انسان می آید که امسال شانس یار تمامی مسلمانان جهان گردید و به این عیدی مهم و دست نیافتنی دست پیدا کردند و آن عیدی چیزی نبود جز خطابه معروف حضرت آقا و اولتیماتوم و حمله حیدری اش به دشمنان و خصوصا این جمله معروفش به رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی که فرمودند((رژیم صهیونیستی در حدواندازه ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به حساب بیاید ،اگر خطایی از سردمداران رژیم صهیونیستی سربزند،جمهوری اسلامی ایران ،تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.))

 

آیا بنظر شما این عیدی ارزشمندی نبود؟ ! چقدر از این گفته حضرت آقا احساس غرور کردید؟آنهم احساس غروری ارزشمند!غروری معنوی و ملی!غروری که حکایت از به ذلت کشیده شدن دشمنی غدارو خون آشام داشت!دشمنی که خوی حیوانی او برکسی پوشیده نیست!دشمنی که بجز قتل و غارت و چپاول چیزی دیگر در قاموس او یافت نمی شوددشمنی که زیر سایه حمایت های بی چون و چرای آمریکا و انگلیس که سرسپردگی حاکمانشان به رژیم غاصب اسرائیل بر کسی پوشیده نیست ورژیمی که همیشه هل من مبارز می طلبید!آیا خوار کردن چنین دشمنی کم ارزشی دارد؟! ارزشی بالاتر ازاین در عمرتان سراغ داشته اید که امروز به برکت وجود چنین رهبر بصیر ،شجاع و عالمی نصیب این امت گردیده!

 

امروز نه تنها رژیم غاصب و اشغالگر قدس بلکه پشتیبانان آنها نیز احساس خطر کرده اند که خفقان گرفن آنها نوید این مهم است.

 

از طرفی رسانه های آنها نیز این خطر و هشدارآقا را جدی گرفته و روزنامه های صهیونیستی هاآرتص ، یدیعوت حاآرنوت و همچنین روزنامه های آمریکایی مانند واشنگتن پست و نیویورگ تایمز و دیگر رسانه های خبری آمریکا به پخش این سخنان مهم آقا مبادرت کردند.الحق و الانصاف چه عیدی و گوهر گرانبهایی می توانست اینهمه غرور ،نه غرور کاذب و شیطانی بلکه غروری الهی وستودنی را به انسان هبه نماید!قدر مسلم این سخنان گهربار حضرت آقا که در نخستسن ساعات از نخستسن روز بهار و آغاز سال نو بیان شد روحیه مردم ولایتمدار ایران را شارژ و آنها را برای تلاش و به ثمرنشستن سخنان و توصیه های مهم حضرت آقا که این سال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده اند،آماده نموده است. امید است که مردم ولایتمدار و بصیر و انقلابی خود را برای حماسه ای دیگر آماده نمایند حماسه حضور در انتخابات مهم و تاریخی خرداد ماه که انشا ا... حضور همه جانبه این مردم قلب امام زمان و نائب برحقش را شاد و دشمنان زبون راناامید و خوار خواهد نمود.ان شاا...

 

غلامعلی آبدهی مقدم - کلاله


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار