چگونه می توانیم باعث استمرار پرواز های فرودگاه کلاله شویم؟

1403-07-28 08:07:25
0
58

چگونه می توانیم باعث استمرار پرواز های فرودگاه کلاله شویم؟ این سوالی بود که در جلسه عصر پنجشنبه گذشته بین مسئولین شهرستان کلاله و مسئولین شهرهای حومه کلاله مطرح شد.

 

به گزارش کلاله خبر، با توجه به کاهش استقبال مردم شهرهای حومه شهرستان کلاله در خصوص استفاده از پروازهای فرودگاه کلاله ،مسئولین شهرستان کلاله خصوصا فرمانداری شهرستان برآن آمد که در این خصوص به مشورت و هم اندیشی با مسئولین دیگر شهرهای حومه کلاله بنشیند.

در همین راستا در روز پنجشنبه گذشته جلسه ای با حضور فرمانداران ، ائمه جمعه ،شورای شهر و اصاف شهرهای حومه شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مسئولین شهرهای(رامیان ،آزادشهر ،مینودشت ،کلاله و مراوه تپه )همراه بود نقاط ضعف و قوت فرودگاه کلاله بررسی و تحلیل شد.

از جمله ضعف هایی که باعث استقبال کم مردم از پروازهای فرودگاه کلاله شد و در جلسه مطرح گردید، این بود که تبلیغات وسیع و مستمر در خصوص از سرگیری پروازهای فرودگاه در استان انجام نگرفته و همچنین با توجه به وضع معیشتی و اقتصادی مردم این منطقه باتوجه به مبلغ بالای بلیط امکان مسافرت هوایی از این مردم سلب می شود.

و از جمله نقاط قوتی که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد این بود که فرودگاه کلاله اولین فرودگاه استان می باشد و با توجه به قدمت بالای آن حتی استحکام و قابلیت نشست هواپیماهای بزرگ را نیز دارد و همچنین استمرار این پروازها باعث پیشرفت منطقه و کاهش هزینه و وقت مردم می شود.

در ادامه این جلسه افزایش مسیرهای پرواز های فرودگاه کلاله به مشهد و از آنجا به سیستان و بلوچستان و بلعکس و همچنین انتقال یکی از پرواز های هفتگی فرودگاه گرگان به فرودگاه کلاله بعنوان پیشنهاد از سوی جمع حاضر مطرح گردید.

و در پایان قرار شد فرمانداران و مسئولین شهرهای دیگر جهت تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم درخصوص پروازهای فرودگاه کلاله اقداماتی را انجام دهند.

یادور شویم که علی رغم دعوت مکتوب و تلفنی مسئولین شهرستان های گنبد و گالیکش ،این مسئولین محترم به دلایل خاص خود از حضور در این جلسه صرف نظر کردند.

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار