باحضور مدیرکل اطلاعات گلستان:

اولین جلسه شورای اداری سال 92 شهرستان کلاله تشکیل شد

1403-07-28 08:07:33
0
68

به گزارش کلاله خبر، اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 92 با حضور ابراهیمی مدیرکل اطلاعات استان گلستان صبح امروز در فرمانداری کلاله تشکیل گردید.

 

در این جلسه محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین این جلسه بصورت مبسوط شهرستان کلاله را به ابراهیمی معرفی کرد.

وی گفت: دولت در شهرستان کلاله خدماتی شایان ذکری انجام داده است که تاکنون بیشتر پروژهای منعقد شده در سفرهای اول و دوم ریاست جمهوری تکمیل یا در حال تکمیل است.

در بخشی دیگر از این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله به وصف شعار سال 92 پرداخت و گفت: در جهت تحقق شعار حماسه سیاسی باید کلیه مسئولین کشوری عزم خود را جزم کنند و در کنار آنها مردم باید باحضور پرشور خود در انتخابات سال 92 حماسه ای جدید بنام حماسه سیاسی خلق کنند.

وی در راستای حماسه اقتصادی نیز چنین گفت:پیشرفت در عرصه اقتصادی محقق نمی شود مگر اینکه اقتصاد دانان کشوری بایکدیگر متحد شده و به هدفی یکسان برسند تا بتوانند کشور را از نظر اقتصادی به یک ابرقدر جهانی تبدیل سازند.

در پایان ابراهیمی پیام و عیدی رهبری را به جمع حاضر بازگو کرد.وی گفت: امام خامنه ای وحدت مسئولین و مسئولین با مردم را در سال جدید عیدی داد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار