گزیده ای از خطبه های نماز جمعه این هفته کلاله

1403-07-28 08:07:40
0
70

حجت الاسلام و المسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در دو خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان به سه موضوع هفته سلامت،هفته بنیاد مسکن و زلزله زدگان بوشهر پرداخت.

 

کشیری در رابطه باهفته سلامت گفت:بزرگترین نعمتی که خداوند به انسان عنایت فرموده نعمت سلامتی است ومسواک زدن از اهمیت فراوانی در حفظ سلامتی برخوردار است. پیامبر اکرم نیزبر مسواک زدن تاکیدات فراونی داشتند و فرموده اند: یک رکعت نماز صبح با مسواک بیش از هفتاد و پنج برابر نماز بدون مسواک با ارزش تر است.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته سلامت و شعار جهانی بهداشت گفت: امسال شعار انتخابی هفته سلامت،فشار خون بالا را جدی بگیرید است و ما همواره برای حفظ سلامت خود باید به این امر توجه خاصی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خویش راجع 21 فروردین سالگرد بنیاد مسکن امام خمینی اشاره داشت و گفت: این امر باعث شد که خیلی از محرومین صاحب خانه شوند .وی از این رو به مردم خصوصا نمازگزاران توصیه کرد کمک های نقدی خویش را به حساب 100 امام واریز نمایند تا بدین وسیله عده ای بیشتر از محرومین بتوانند صاحب خانه شوند.

کشیری در ابتدای خطبه دوم خویش حادثه دلخراش زلزله بوشهر را که عده ای از هموطنان ما در آن حادثه جان خود را ازدست دادند به مردم ایران خصوصا خانواده های داغدار آنها تسلیت گفت.امام جمعه از ویرانی 3000 خانه مسکونی در این حادثه خبر داد و از مردم خواست تا مردم داغدار بوشهر را از کمک های خود بی نصیب نگذارند و کمک های نقدی خویش را به مرکز تعیین شده تحویل دهند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار