حسنوند: پیام رهبری موجب کاهش دردهای مردم شد

آخرین وضعیت زلزله زدگان استان بوشهر از زبان استاندار

1403-07-02 11:07:23
0
39

استاندار بوشهر با سرکشی از منطقه زلزله زده شنبه شهرستان دشتی از نزدیک با مشکلات آسیب دیدگان زلزله قرار گرفت.

 

کلاله خبر،فریدون حسنوند ساعت 2 بامداد چهارشنبه با حضور در منازل آسیب دیده با تک تک خانواده های این حادثه دلخراش گفتگو و دستورات لازم در جهت حل مشکلات آنان که بیشتر متقاضی نصب چادر گروهی، پتو و ارزاق بودند صادر کرد، که پس از آن بلافاصله جمعیت هلال احمر کلیه امکانات و ملزومات مورد نیاز را در اختیار آسیب دیدگان از زلزله قرار داد.

حسنوند همچنین در جلسه ستاد بحران که در شهر شنبه برگزار شد، ضمن تسلیت این واقعه جانسوز به مردم استان بوشهر بویژه اهالی منطقه شنبه و شهرستان دشتی از تلاشهای نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مدیران، فرماندهان، امدادگران، بسیجیان، صنعت نفت و گاز و همه کسانی که در حل مشکلات آسیب دیدگان تلاش کردند قدردانی کرد.

استاندار بوشهر از پیام رهبر معظم انقلاب که موجب کاهش دردها و الام مردم آسیب دیده و دلگرمی مسئولان شد، سپاسگزاری نمود و گفت رئیس جمهور محترم با تماس های مکرر با اینجانب تأکید ویژه برای تسریع در خدمات رسانی به آسیب دیدگان صادر کردند.

وی تأکید کرد: با پیام مقام معظم رهبری و دستوارت دکتر احمدی نژاد تلاش برای کاهش آسیب ها سرعت گرفته به گونه ای که در کوتاه ترین زمان با بسیج همگانی همه اقشار و گروه ها و دستگاه ها از استان و اقصی نقاط کشور امداد رسانی به آسیب دیدگان عملیاتی و در حال اجرا است.

حسنوند با اشاره به اینکه بیمارستان زینبیه خورموج برای انتقال آسیب دیدگان و احتمال پس لرزه های دیگر می بایست آماده باشد، گفت: مصدومین و بیماران این بیمارستان به بیمارستان های شهر بوشهر منتقل شدند و هم اینک بیمارستان خورموج با کلیه امکانات درمانی و تجهیزاتی و پزشک های متخصص آماده هرگونه خدمات رسانی به آسیب دیدگان پس لرزه های احتمالی هستند.

استاندار بوشهر اعلام داشت: متأسفانه تاکنون 37 نفر جان باختند و 850 نفر زخمی شدند که 750 نفر از مصدومین سرپایی مداوا و 100 نفر نیز برای ادامه درمان به بوشهر انتقال یافتند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین افزود: 3 هواپیما و 6 بالگرد آماده هرگونه خدمات رسانی به مردم آسیب دیده شهرستان دشتی هستند که در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد شد./جنوب نیوز

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار