حوادث:

صالح مودب قلعه جوقی در سد گلستان غرق شد

1403-08-01 01:08:38
0
23

در این حادثه جوانی بر اثر بی احتیاطی دچار غریق شده و جان خود را از دست می دهد و خانواده ی خود را در ابتدای سال عزادار می نماید.

 

کلاله خبر،ظهر امروز سد گلستان اولین قربانی خود را گرفت. در این حادثه صالح مودب قلعه جوقی بر اثر بی احتیاطی دچار غریق شده و جان خود را از دست می دهد و خانواده ی خود را در ابتدای سال عزا دار می نماید.

این حادثه توسط سازمان آب و فاظلاب گنبد در ساعت 13:10 به اورژانس 115 و هلال احمر گنبد اطلاع داده می شود و این دو نهاد با هماهنگی یکدیگر یک دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و غواص به محل حادثه اعزام می کنند.

طبق گفته ی یکی از اعضای تیم نجات، غواصان هلال احمر پس از استقرار در محل حادثه به جستجوی غریق در سد می نمایند که پس از تلاش دو ساعته موفق به یافتن غریق شده و آن را به خارج از آب سد منتقل می کنند.

پس از بیرون کشیدن غریق از آب امدادگران و تکنسین های اورژانس و هلال احمر اقدام به انجام عملیات احیای غریق به مدت 45 دقیقه می نمایند, ولی این احیا موفقیت آمیز نبوده و غریق جان خود را از دست می دهد و جسد وی به بیمارستان شهید مطهری گنبد منتقل می گردد.

طبق اظهارات شاهدان عینی کار آقای مودب در سد پرورش ماهی بوده است و ظهر امروز برای سرکشی از ماهی های خود به سد مراجعه نموده و به علت غفلت در آب افتاده سنکوب می کند و به این علت نمی تواند خود را از آب خارج کرده دچار این حادثه می گردد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار