حوادث:

1600 فقره عمليات امداد و نجات در گلستان انجام گرفت

1403-08-01 01:08:20
0
9

مدير عامل جمعيت هلال احمر گلستان گفت: 1600 عمليات امداد و نجات از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پايان تعطيلات نوروزي توسط نيروهاي هلال احمر استان انجام شد.

 

به گزارش کلاله خبر،"مجتبي اكبري" در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: 742 نفر از مسافران نوروزي در مسير عبوري استان بر اثر حوادث جاده اي دچار مصدوميت شدند.

وي گفت: با همكاري مركز فوريت هاي امداد و پزشكي استان انتقال يك هزار و 40 نفر مصدوم و بيمار به مركز درماني سطح استان انجام شد.

رئيس كارگروه امداد و نجات شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با اشاره به اسكان اضطراري برخي از خانواده هاي مصدومان اضافه كرد: 80 مورد اسكان اضطراري توسط جمعيت هلال احمر استان طي اين مدت زمان انجام شده است.

اكبري يادآور شد: 6هزار و 794 نفر از مسافران نوروزي نيز شخصاً به مراكز درماني مراجعه كردند و تحت معالجه قرار گرفتند.

وي تصريح كرد:رانندگان، بويژه مسافران نوروزي با رعايت اصول ايمني و توجه به هشدارهاي پليس راه و همكاري جمعيت هلال احمر مي توانند مسافرتي عاري از خطر و بالاترين سطح ايمني را تجربه كنند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر گلستان با اشاره به تعامل بسيار خوب هلال احمر با ديگر دستگاه هاي اجرايي و امدادي گفت: تعامل بسيار خوبي در بين دستگاه هاي اجرايي برقرار شده بود و سعي شد تا هم پوشاني مناسبي در زمينه عمليات هاي امداد و نجات برقرار شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: در نوروز امسال يك هزار و 600  عمليات امداد و نجات در سطح استان براي خدمات رساني به مسافران انجام شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار