تصادفات فوتي در شهرهاي گلستان به صفر رسيد

1403-08-01 03:08:48
0
13

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گلستان با اشاره به كاهش صد در صدي تصادفات فوتي از آغاز طرح نوروزي پليس در سال 92 گفت: خوشبختانه هيچ تصادف فوتي در سطح شهرهاي گلستان رخ نداده است.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ "علي اصغر مهري" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبرافزود: از ابتداي آغاز طرح نوروزي تاكنون 77 فقره تصادف جرحي وخسارتي در سطح شهر هاي استان به وقوع پيوست كه بر اثر آن 82 نفر از شهروندان مجروح شدند.

وي ادامه داد خوشبختانه حوادث رانندگي طي اين مدت تلفات جاني در بر نداشته و تلفات جاني طي اين مدت نسبت به مشابه سال قبل 100 درصد كاهش را نشان مي دهد.

رئيس پليس راهور استان با اشاره به برخورد با رانندگان متخلف در سطح شهرهاي استان تصريح كرد: از ابتداي سال تا كنون 17 هزارو 975 راننده متخلف در سطح شهرها توسط كاركنان پليس راهور مورد اعمال قانون قرار گرفته اند .

سرهنگ مهري عدم توجه به جلو را مهمترين علت تصادفات طي اين مدت عنوان كرد و افزود: سرعت غير مجاز با يك هزارو 65 مورد برخورد توسط مأموران پليس، سبقت غير مجاز با 386 مورد برخورد و توقف ممنوعه با سه هزارو 90 مورد از ديگر تخلفات حادثه ساز رانندگي طي اين مدت در شهرهاي استان بوده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گلستان در پايان ضمن تأكيد بر استفاده از كمربند ايمني توسط رانندگان گفت: بستن كمربند ايمني نه تنها در حفظ جان فرد و راننده مؤثر است بلكه دركاهش ضربه به سرنشين جلو نيز تأثيرات زيادي دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار